تصویر جدیدی از گلکسی Flip Z فاش شد

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
با فرا رسیدن ماه فوریه و نزدیک شدن به مراسم آنپکد سامسونگ، تصاویر جدید و در عین حال واضح‌تری از گوشی بعدی تاشدنی سامسونگ به بیرون درز کرد.
تبلیغات

پست توییتری جدیدی از مکس وینباخ (کسی که پیش از این جزییات گوشی گلکسی اس ۲۰ را افشا کرده بود) جزییات دقیق‌تری از سامسونگ گلکسی Z در نمای ظاهری و سخت‌افزار را نمایش می‌دهد؛ صفحه‌نمایش داینامیک AMOLED با پوششی از پنل شیشه‌ای فوق باریک (UTG) که ظاهرا در نقطه‌ای که تا می‌شود دارای یک خط تا است. به‌نظر می‌رسد این نقطه‌ای تازه برای دستگاه‌های تاشدنی باشد اما راه‌حل جدید باید بسیار بادوام‌تر از گلکسی فولد سامسونگ عمل کند.

این گوشی سامسونگ دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی نیز خواهد بود و به‌گفته‌ی وینباخ، بر‌خلاف گمانه‌زنی‌ها که پردازنده گوشی را اسنپدراگون ۸۵۵ حدس می‌زدند، گلکسی Z از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد. نکته‌ی دیگر صفحه‌نمایش اضافی یک اینچی است که وظیفه‌ی نمایش سرعت شارژ گوشی، اطلاعات باتری، زمان و تاریخ را به عهده خواهد داشت و همچنین قرار است در نقش منظره‌یاب دوربین نیز عمل کند.

Galaxy Z Flip

گلکسی Z همچنین دارای دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به دو لنز عریض و فوق عریض خواهد بود. سرعت شارژ باسیم، ۱۵ وات عنوان شده، درحالی‌که قابلیت شارژ بی‌سیم نیز برای این گوشی تأیید شده است. از میزان سرعت شارژ بی‌سیم اطلاعاتی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات