کانن چهار مدل دوربین فول فریم در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تلاش‌های زیادی برای پی‌بردن به نقشه‌راه کانن در سال ۲۰۲۰ انجام شده است. مطالبی که در ادامه می‌خوانید از منابع مختلف جمع آوری شده که به‌نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها درست است.
تبلیغات

 نقشه‌راه بدست آمده فقط برای دوربین‌های ILC است. هنوز اطلاع خاصی از پاورشات یا EOS-M بدست نیامده است. طبق شنید‌‌ه‌ها، کانن چهار دوربین فول‌فریم در سال ۲۰۲۰ ارائه خواهد کرد که در مورد سه مدل دوربین، اطمینان وجود دارد.

canon1d

Canon  Eos-1D X Mark III

این دوربین قبلا معرفی شده وعرضه آن از نیمه فوریه (اواخر بهمن) آغاز شده که می‌توان هم‌ اکنون آن‌را پیش خرید کرد.

Canon EOS Rs (نام غیررسمی)

این اسم از مدت‌ها پیش به‌عنوان بدنه دوربین  بعدیِ EOS R شنیده شده و شانس خوبی دارد که در ماه فوریه در نمایشگاه +CP یا در ماه مه (اردیبهشت) معرفی شود.

eosr

Canon EOS Rm (نام غیررسمی)

به‌نظر می‌رسد، قیمت این بدنه دوربین مقرون‌به‌صرفه‌تر از EOS RP باشد‌. EOS RP در حال حاضر با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بنابراین باید قیمت اصلی این دوربین اختلاف قابل توجهی با EOS RP داشته باشد تا مورد استقبال قرار گیرد. پیش‌تر چندنفر از مسئولان کانن به این نکته اشاره کرده بودند که ساخت بدنه دوربین با این قیمت امکان پذیراست. حالا شاهد تاییدیه‌هایی هستیم مبتنی‌بر اینکه، این اتفاق به واقعیت پیوسته است. خبر خوب این است که کانن مجبور است لنزهای RF مقرون‌به‌صرفه‌تری هم بسازد چرا که کسی حاضر نخواهد بود لنز ۲۵۰۰ دلاری را برای یک دوربین ۷۰۰ دلاری بخرد.

Canon EOS R

سومین مدل، بدنه دوربین Canon EOS R است که در سال ۲۰۲۰ ارائه می‌شود و کمی اسرار آمیز به‌نظر می‌رسد. این بدنه دوربین از نوع اسپرت-سرعتی خواهد بود و احتمالاً با حسگرهایی با پیکسل پایین‌تر به قصد هدف گرفتن دوربین‌های سونی A7S ارائه شود. این احتمال وجود دارد که، تولید‌ EOS R در مدل‌های دیگر ادامه یابد یا فقط در یک مدل با تمرکز بر بدنه ادامه یابد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات