اولین مدل تولیدی شورولت کوروت C8 به‌قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد

پنج‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین مدل تولیدی شورولت کوروت C8 به قیمت ۳ میلیون دلار در حراجی فروخته شد و قرار است در گاراژ یک کلکسیونر مشهور قرار بگیرد.
تبلیغات

حراج اولین نمونه‌ی تولید شده از خودروهای سوپراسپرت این روزها به کاری متداول تبدیل شده است. شورولت کوروت C8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و حال اولین مدل این خودرو که در سال ۲۰۲۰ تولید شده در حراجی برت-جکسون به قیمت ۳ میلیون دلار به فروش رفت. 

جنرال موتورز این خودرو را به بنیاد کودکان دیترویت اهدا کرده بود و قرار شد تا تمام مبلغ به دست آمده از فروش اولین کوروت C8 به این بنیاد اختصاص پیدا کند. قیمت پایه‌ی تعیین شده برای اولین کوروت C8 معادل ۲۰۰ هزار دلار بود اما با شروع حراجی، رقم به‌سرعت به ۲۵۰ هزار دلار، ۵۰۰ هزار دلار، ۷۵۰ هزار دلار و سپس ۱ میلیون دلار افزایش یافت. 

Chevrolet Corvette c8

پس از زمانی کوتاه، قیمت پیشنهادی برای نسل جدید کوروت به ۱.۲ میلیون دلار، ۱.۵ میلیون دلار، ۱.۷ میلیون دلار و ۲ میلیون دلار رسید. با این وجود پیشنهادات برای خرید این C8 تمام نشده بود و در نهایت خودرو به قیمت ۳ میلیون دلار به ریک هندریک فروخته شد که مالک یک تیم نسکار و کلکسیونر است. 

هندریک البته فعلا نمی‌تواند این شورولت کوروت را به خانه ببرد چون تولید انبوه کوروت چند هفته‌ی دیگر شروع می‌شود و در آن زمان اولین کوروت تولید خواهد شد. اولین شورولت کوروت C8 سیاه رنگ و به تمام تجهیزات سفارشی مجهز است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات