عرضه برنامه Your Phone با قابلیت جابه‌جایی فایل‌ها در بین دستگاه‌ها

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی تازه‌ی برنامه‌ی Your Phone قابلیت تعامل بیشتر بین ویندوز ۱۰ و گوشی‌های هوشمند را برای کاربران فراهم خواهد کرد.
تبلیغات

برنامه‌ی Your Phone نتیجه‌ی تلاش مایکروسافت برای تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اندروید و iOS با ویندوز بوده است. مایکروسافت به‌طورمداوم این برنامه‌ی کاربردی خود را به‌روزرسانی می‌کند و در هر به‌روزرسانی، شاهد قابلیت‌های پیشرفته‌ای هستیم.

در‌حال‌حاضر، برنامه‌ی Your Phone مایکروسافت می‌تواند با قابلیت Mirror، صفحه‌نمایش گوشی هوشمند را روی دسکتاپ نشان دهد و عکس‌ها را بین دستگاه به‌اشتراک‌ بگذارد. همچنین، این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد به پیام‌های متنی پاسخ دهند و حتی ازطریق دسکتاپ تماس تلفنی برقرار کنند.

براساس آخرین گزارش منبع خبری Windows Latest، برنامه‌ی Your Phone به‌تازگی جدیدترین ویژگی خود را با نام Cross-device copy and paste معرفی کرده که امکان کپی‌کردن و چسباندن داده‌ها بین دستگاه‌های مختلف را فراهم خواهد کرد. این ویژگی باورنکردنی به کاربران امکان می‌دهد تا محتوا را از دستگاهی کپی کنند و آن را در دستگاهی دیگر بچسبانند و داده‌های خود را انتقال دهند. برای مثال، کاربر می‌تواند محتوایی را از ویندوز کپی کند و آن را در گوشی خود بچسباند. 

Your Phone

به‌نظر می‌رسد این قابلیت جدید به کاربر کمک می‌کند به‌راحتی محتوا را بین گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر شخصی‌اش منتقل کند؛ اگرچه هنوز دقیقا مشخص نشده چه محتوایی از این طریق انتقال‌پذیر خواهد بود. بااین‌همه، این محتوا شامل پرونده‌ها و اسناد و رسانه‌ها خواهد بود.

قابلیت جدید Your Phone ابتدا دراختیار کاربران اندروید قرار خواهد گرفت و احتمالا به‌زودی برای کاربران iOS نیز ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات