مشخصات جدیدی از هواوی P40 پرو فاش شد؛ دوربین پنج‌گانه با زوم ۱۰ برابری

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی رندرهای جدیدی از پرچم‌دار بعدی هواوی منتشر شده است که جزییاتی را در رابطه با گوشی P40 Pro ارائه می‌دهد.
تبلیغات

براساس رندرهای جدید P40 Pro که ایوان بلاس (Evan Blass) منتشر کرده، پرچم‌دار بعدی هواوی دارای بدنه‌ی سرامیکی بوده و به‌نظر می‌رسد که شیشه‌ی جلو و صفحه‌ی پشتی آن دارای لبه‌های منحنی در چهار گوشه است. گوشی هواوی P40 پرو از چهار لنز بهره می‌برد ولی مدل پرچم‌دار دیگر، P40 Pro Premium در بخش دوربین دارای ۵ لنز خواهد بود. در این میان لنز تله‌فوتو به سبک پریسکوپ نیز دیده می‌شود و این حسگر می‌تواند از فاصله‌ی کانونی ۱۸ تا ۲۴۰ میلی‌متری را پوشش دهد و شاهد ۱۳ برابر زوم بیشتر خواهیم بود که احتمالا هواوی برای رسیدن به این میزان زوم، به پیشرفت‌های نرم‌افزاری زیادی نیز تکیه کرده است. از دیگر حسگرهای این ۵ لنز می‌توان به لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو و یک لنز ToF اشاره کرد.

P40 Pro

مدل پایه‌ی گوشی هوشمند هواوی P40 یک لنز فوق عریض ۱۷ میلی‌متری و یک لنز تله فوتو با فاصله‌ی کانونی ۸۰ میلی‌متری خواهد بود. هواوی P40 همچنین دارای حسگر اصلی ۵۲ مگاپیکسلی، حسگر ۴۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله ۸ مگاپیکسلی است. در قسمت جلوی گوشی یک صفحه‌نمایش با دو دوربین سلفی مشاهده می‌شود. دکمه‌ی پاور و کلیدهای ولوم در لبه‌ی سمت راست قرار دارند. در قسمت پایین یک پورت USB-C و بلندگو تعبیه شده است. در این مدل خبری از جک هدفون نیست.

هواوی P40

P40 Pro دارای باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژر سریع و شارژ کامل از ۰ تا ۱۰۰ در ۴۵ دقیقه، دو دوربین سلفی در جلو، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و طراحی بدنه‌ی ظریف خواهد بود.

گوشی‌های پرچم‌دار سری P هواوی، ماه مارس در پاریس معرفی شده‌اند؛ بنابراین زمان زیادی تا عرضه‌ی رسمی این گوشی‌های پرچم‌دار نمانده است و به‌زودی شاهد عرضه‌ی اولیه‌ی این سری محصولات هواوی خواهیم بود. البته هواوی ممکن است مجددا مجبور شود تا گوشی‌های خود را بدون پشتیبانی از خدمات گوگل ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات