وان پلاس فناوری جدیدی برای صفحه نمایش معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس دعوتنامه‌هایی مطبوعاتی برای یک رویداد ارسال کرده که گویا فردا برگزار خواهد شد. این شرکت قرار است در رویداد فناوری جدید صفحه‌نمایش خود را معرفی کند.
تبلیغات

وان‌پلاس در حال ارسال دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی برای رویدادی است که فردا در شنزن چین  برگزار خواهد شد. این شرکت قصد دارد فناوری جدیدی را برای صفحه‌نمایش معرفی کند. در حال حاضر سرنخ دیگری از این فناوری وجود ندارد؛ اما گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که قرار است فناوری مذکور، صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد.

برخی شایعات حاکی از معرفی گوشی وان‌پلاس ۸ در رویداد مورداشاره است؛ اما این اتفاق برخلاف سنت دیرین وان‌پلاس در معرفی گوشی‌های جدید طی ماه‌های مه و اکتبر (اردیبهشت و مهر) خواهد بود. زیرا هنوز سه ماه از معرفی سری فعلی وان‌پلاس 7T نگذشته است.

تیزر معرفی فناوری صفحه نمایش جدید وان پلاس

به‌احتمال‌زیاد این رویداد فقط مراسمی است که روی صفحات نمایش جدید ۱۲۰ هرتزی متمرکز شده است تا معرفی کامل گوشی‌های آینده‌ی وان‌پلاس. به‌ نظر می‌رسد که این شرکت چینی کاملا به عرضه‌ی گوشی با نرخ نوسازی بالا متعهد شده است؛ چراکه بنیان‌گذار شرکت، کارل پی (Carl Pei) گفته که تمام دستگاه‌های آینده‌ی وان‌پلاس دارای صفحه‌نمایشی با حداقل نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهند بود. درهرحال، باید صبر کنیم و ببینیم که وان‌پلاس برای این رویداد چه برنامه‌ای دارد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های وان‌پلاس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های وان‌پلاس در کنار گالری تصاویر رسمی همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات