اشنایدر الکتریک جعبه فیوز جدیدی برای خانه‌ها معرفی کرد

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جعبه‌ی فیوز شرکت اشنایدر با افزایش بهره‌وری در میزان مصرف انرژی، راه‌حلی مناسب برای کسانی است که به‌دنبال مدیریت مصرف برق خانه‌هایشان هستند.
تبلیغات

باتوجه‌به اینکه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری در میزان مصرف انرژی در میان مصرف‌کنندگانِ آگاه به هزینه‌ها رفته‌رفته در حال افزایش است، شرکت‌های بیشتری به‌دنبال راهکارهایی برای ایجاد راه‌حل‌های مناسب برای مشتریانی هستند که می‌خواهند میزان مصرف برق خانه‌هایشان را مدیریت کنند.

در بخش لوازم الکتریکی مصرفی در رویداد CES لاس‌وگاس، شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک (Schneider Electric) محصول تولید بخش مرکز انرژی شرکت را برای صاحبان خانه‌ای رونمایی کرد که به‌دنبال سیستم مدیریت انرژی بهتری هستند.

طبق اظهارات مانیش پانت، معاون اجرایی شرکت اشنایدر الکتریک در بخش خانه و توزیع (Home and Distribution)، می‌توان به محصول جدید شرکت مذکور به‌عنوان رقیبی برای محصولات استارتاپ‌هایی همچون Span فکر کرد؛ یعنی استارتاپ‌هایی که سعی می‌کنند راه‌های بهتری برای صاحبان خانه‌ها برای ادغام انرژی‌های تجدیدپذیر در خانه‌هایشان ایجاد و نیز راهکارهای بهتری برای عبوردادن جریان برق از داخل خانه ارائه کنند.

محصول جدید بخشی از طیف وسیع‌تر دستگاه‌های مدیریت انرژی خانه در سری Square D است که اشنایدر برای دارندگان خانه ارائه می‌دهد. به‌گفته‌ی پانت، این شرکت مجموعه‌ی گسترده‌ای از خدمات مدیریت انرژی و فناوری‌ها را برای مشتریان تجاری و صنعتی و مسکونی فراهم می‌کند؛ اما از ابتدای سال ۲۰۲۰، تلاش هماهنگ‌تری در بازار خانه‌های مسکونی ایالات متحده خواهد کرد.

schneider fuse box

در سال‌های آینده، اشنایدر به‌دنبال ادغام باتری‌ها و اینورترها در تجهیزات تولیدی مرکز انرژی این شرکت خواهد بود و هم‌اکنون نیز به‌دنبال شرکایی برای احقاق چنین هدفی است. ناگفته نماند بازار مصارف الکتریکی خانه گزینه‌ی ایده‌آلی برای نوآوری محسوب می‌شود. جعبه‌های فیوز در یک‌صد سال اخیر تغییر نکرده‌اند و ازآنجاکه محصولات این حوزه ارزان‌قیمت و رقابت بر سر کاهش هزینه‌ها است، تعداد کمی از استارتاپ‌ها به‌دنبال ارائه‌ی راه‌های بهتری برای ادغام و مدیریت منابع مختلف برای تولید و ذخیره‌ی برق مصرفی هستند.

شرکت‌های Lumin و Sence نیز که شرکت اشنایدر انرژی از آن‌ها حمایت می‌کند، محصولاتی درزمینه‌ی افزایش بازدهی انرژی تولید می‌کنند و به صاحبان خانه ارائه می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات