روکو از ساندبار هوشمند و ساب ووفر بی‌سیم جدیدی رونمایی کرد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
روکو خانواده اسپیکرهای خود را با معرفی ساندبار هوشمند و ساب‌ووفر بی‌سیم به‌روز کرد.
تبلیغات

روکو (Roku) اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ با اسپیکرهای بی‌سیم خود وارد دنیای اسپیکرها شد و اکنون با یک جفت محصول جدید به این بازار برگشته است.

ساندبار جدید روکو با نام ساده‌ی Smart Soundbar، ترکیبی از ست‌تاپ‌باکس 4K روکو با صدایی قدرتمند است. محصول دیگر ساب‌ووفر بی‌سیمی است که روکو برای آن هم نام ساده‌ی Wireless Subwoofer را برگزیده است.

ساندبار روکو / Smart Soundbar and Wireless Subwoofer

اسمارت ساندبار روکو، با سخت‌افزار کامل و یکپارچه‌ی خود می‌تواند کل تنظیمات استریم را بدون توجه به نوع تلویزیون دراختیار بگیرد. فقط کافی است اسپیکر را به درگاه HDMI ARC وصل کنید تا ویدئویی با کیفیت 4K و مجموعه‌ی کامل اپلیکیشن‌های روکو را به‌همراه ساندبار با پشتیبانی بلوتوث و دالبی داشته باشید.

ساب ووفر روکو / Smart Soundbar and Wireless Subwoofer

ساندبار هوشمند ۳۲ اینچی روکو از چهار اسپیکر ۲.۵ اینچی استفاده می‌کند. درصورت احتیاج به قدرت بیشتر، می‌توان ساندبار را از طریق استاندارد بی‌سیم اختصاصی روکو به ساب‌ووفر بی‌سیم وصل کرد. این بدان معنی است که ساندبار هوشمند روکو فعلا تنها با دیگر محصولات این شرکت کار خواهد کرد. این محدودیت ممکن است برای بسیاری از کاربران آزاردهنده باشد، اما در عوض اتصال ساندبار به ساب‌ووفر بسیار آسان و به اصلاح پلاک‌اندپلی (plug-and-play) خواهد بود؛ قابلیتی که روکو روی آن مانور تبلیغاتی زیادی داده است.

در حال حاضر، روکو برنامه‌ای برای گسترش قابلیت اتصال محصولات خود در اتاق نشیمن اعلام نکرده است. برای مثال، درحالی‌ که اکنون می‌توان از ترکیب «ساندبار هوشمند به‌همراه ساب‌ووفر بی‌سیم» و ترکیب «اسپیکرهای بی‌سیم با ساب‌وورف‌ بی‌سیم» استفاده کرد، هنوز هیچ گزینه‌ای برای اتصال هر سه دستگاه برای ایجاد صدای فراگیر (surround sound) سینمای خانگی وجود ندارد.

قیمت هر دو محصل جدید روکو ۱۷۹.۹۹ دلار خواهد بود و پیش‌سفارش آن‌ها از ماه اکتبر آغاز خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات