تعویض صفحه‌نمایش گلکسی فولد برای بار اول ۱۴۹ دلار هزینه دارد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تمامی کاربرانی که تا پیش‌ از ۳۱ دسامبر گلکسی فولد را خریداری کنند، برای بار اول می‌توانند با پرداخت ۱۴۹ دلار صفحه‌نمایش دستگاه را تعویض کنند.
تبلیغات

بالأخره پس‌ از مدت‌ها انتظار، گلکسی فولد روز جمعه‌ی هفته‌ی جاری برای خرید کاربران آمریکایی دردسترس قرار خواهد گرفت. سامسونگ برای دوام بیشتر دستگاه تاشدنی خود طراحی داخلی را دستخوش تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای کرده است؛ اما همچنان خریداران گوشی موبایل گلکسی فولد در استفاده از این محصول گران‌قیمت باید جانب احتیاط را رعایت کنند. با‌این‌حال، اگر جزو کاربران بدشانسی باشید که همچنان با مشکل صفحه‌نمایش دست‌به‌گریبان هستند، می‌توانید برای بار اول تنها با پرداخت ۱۴۹ دلار اقدام به تعویض صفحه‌نمایش کنید.

طبق گزارشی که وب‌سایت ورج ارائه کرده، سامسونگ به آن‌دسته از کاربرانی که تا پیش‌ از ۳۱ دسامبر اقدام به خریداری گلکسی فولد کنند، برای یک‌بار اجازه می‌دهد تا با تخفیف چشم‌گیر و پرداخت ۱۴۹ دلار اقدام به تعویض صفحه‌نمایش معیوب گلکسی فولد خود کنند؛ مشخصاً کاربرانی که پس‌ از تاریخ اعلام‌شده اقدام به خرید کنند، باید هزینه‌ی بیشتری را برای این منظور متحمل شوند.

گلکسی فولد / Galaxy Fold

برخلاف دفعه‌ی قبل، این‌بار جعبه‌گشایی گلکسی فولد شما را با پیام‌های اخطار پیاپی روبه‌رو می‌کند؛ اخطارهایی که البته توجه به آن‌ها جزو واجبات استفاده از دستگاه هستند. در ادامه، برخی‌ از مهم‌ترین اخطار‌ها را فهرست کرده‌ایم:

  • هرگز صفحه‌نمایش را با اجسام سخت و تیز مانند خودکار یا نوک ناخن مورداصابت قرار ندهید.
  • هیچ‌گونه جسمی نظیر سکه، کارت یا کلید را روی صفحه‌نمایش قرار ندهید.
  • این دستگاه دربرابر آب یا گرد‌و‌غبار مقاوم نیست؛ بنابراین آن را در معرض مایعات یا ذرات ریز قرار ندهید.
  • به‌ هیچ‌ عنوان روی نمایشگر از برچسب‌های تزئینی استفاده نکنید؛ همچنین لایه‌ی محافظتی بالای دستگاه را برندارید.
  • همواره بین دستگاه و اشیائی مانند کارت اعتباری یا قطعات پزشکی قابل کاشت که دربرابر نیروی مغناطیسی تأثیرپذیر هستند، فاصله‌‌ای ایمن قرار دهید. اگر از قطعات پزشکی کاشته‌شده در بدنتان استفاده می‌کنید، حتما پیش‌ از استفاده به پزشک برای مشاوره مراجعه کنید.

علاقه‌مندان به گلکسی فولد از روز جمعه می‌توانند در ظرفیت محدود اقدام به خرید کنند. 

دیدگاه خود را در‌ این‌ رابطه با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. به‌نظر شما خرید دستگاهی با این قیمت فعلاً توجیهی برای کاربر عادی دارد؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات