تعیین خط گرندپری سنگاپور ۲۰۱۹؛ پول پوزیشن لکلرک

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
دور تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۹ با پول پوزیشن چارلز لکلرک از تیم فراری به پایان رسید؛ لوئیس همیلتون و سباستین فتل، دوم و سوم شدند.
تبلیغات

پس از ۳ دور تمرینی، رانندگان تیم‌های حاضر در فرمول یک ۲۰۱۹ برای تعیین خط در پیست خیابانی مارینا بی سنگاپور به میدان رفتند که درنهایت با پول پوزیشن چارلز لکلرک از تیم فراری همراه شد. راننده‌ی موناکویی فراری فردا رقابت اصلی گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۹ را از خط اول آغاز خواهد کرد. به‌دنبال لکلرک، لوئیس همیلتون از مرسدس و سباستین فتل از فراری قرار گرفتند. 

Formula 1 Singapore GP 2019

دور تمرینی اول با عملکرد خوب مکس وشتاپن و سباستین فتل پایان یافت؛ در تمرین دوم هم این لوئیس همیلتون و مکس وشتاپن بودند که عملکرد بهتری نسبت به سایر رانندگان داشتند. تمرین سوم که ساعاتی پیش به پایان رسید، با موفقیت چارلز لکلرک و لوئیس همیلتون همراه شد تا رانندگان برای مرحله‌ی تعیین خط آماده شوند. 

مرحله‌ی اول تعیین خط فرمول یک سنگاپور بدون حادثه‌ی خاصی آغاز شد و روبرت کوبیتسا، جورج راسل، رومن گروژان، لنس استرول و دنیل کویات از زمان‌گیری و راهیابی به مرحله‌ی دوم تعیین خط باز ماندند. در این دور بوتاس، همیلون و لکلرک در رده‌های اول تا سوم ایستادند. 

Formula 1 Singapore GP 2019

دور دوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری فرمول یک ۲۰۱۹ با پیشتازی لکلرک، فتل و همیلتون ادامه یافت؛ در حالی که کوین مگنوسن، کیمی رایکونن، پیر گسلی، آنتونیو جوویناتزی و سرجیو پرز از راهیابی به مرحله‌ی سوم تعیین خط باز ماندند. به این ترتیب رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، ردبول، رنو و مک‌لارن توانستند در مرحله‌ی پایانی تعیین خط حضور داشته باشند.

Formula 1 Singapore GP 2019

در نهایت دور سوم مرحله‌ی تعیین خط گرندپری ۲۰۱۹ فرمول یک سنگاپور با پیشتازی چارلز لکلرک و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۶/۶۵۰ ثانیه به پایان رسید. پس از لکلرک، راننده‌ی بریتانیایی مرسدس با ۰/۰۷۰ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم ایستاد. پس از لوئیس همیلتون نیز فتل با ۰/۸۳ اختلاف نسبت به پیشتاز در مکان سوم تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ایستاد. مکس وشتاپن، والتری بوتاس، الکس آلبون، کارلوس ساینز، دنیل ریکیاردو، نیکو هالکنبرگ و لندو نوریس نیز در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند.

رتبه

راننده

تیم

۱

چارلز لکلرک 

فراری

۲

لوئیس همیلتون  

مرسدس

۳

سباستین فتل

فراری

۴

مکس وشتاپن 

ردبول

۵

والتری بوتاس

مرسدس

۶

الکس آلبون 

ردبول

۷

کارلوس ساینز

مک‌لارن

۸

دنیل ریکیاردو

رنو

۹

نیکو هالکنبرگ 

رنو

۱۰

لندو نوریس

مک‌لارن

مرحله‌ی اصلی فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۹، یک‌شنبه ۳۱ شهریور ماه ۹۸ از ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات