با حمایت علی بابا، هفتمین ماراتن برنامه نویسی شریف آغاز شد

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن‌همراه کشور با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه با حمایت علی بابا برگزار شد.
تبلیغات

 علی بابا به‌عنوان استارت‌آپی که همواره حامی رویدادهای دانش‌بنیان و دانشگاهی بوده، از هفتمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی شریف در باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان باکس حمایت کرد.

آنچه علی بابا را به سمت حمایت از این رویدادها سوق می‌دهد، حمایت از فضای دانشگاهی و همچنین کمک به پرورش، کشف و شکوفایی استعدادهای درخشان جوان است.

هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه، دیروز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه در باشگاه کسب‌و‌کار دانش بنیان (باکس) برگزار شد. شرکت‌کنندگان ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با همراهان برنامه‌نویس، گرافیست و ایده‌پرداز خود، یک برنامه کاربردی موبایل مطابق با چالش مطرح شده از سوی علی بابا طراحی و پیاده‌سازی کنند و طرح اولیه پروژه مدنظر خود را ارائه دهند.

ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور، معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقه در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون شش دوره از آن در سطح کشور برگزار شده و تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است. در این مسابقات تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

در این ۴۸ ساعت، گروه‌ها در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به‌صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار است. به همین دلیل علی بابا با هدف شناسایی و جذب این استعدادها، برنامه‌های بسیاری در این رویداد دارد. به تیم‌های اول تا سوم این رویداد ۲ تا ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد. اگر شما هم قصد دارید در یک محیط پویا، جوان و نوآور کار کنید به آدرس https://www.alibaba.ir/jobs مراجعه کنید.

علی بابا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات