وان‌ پلاس در آستانه رویداد ۴ مهر، عکس‌هایی از وان‌ پلاس 7T منتشر کرد

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس در آستانه‌ی مراسم رونمایی وان‌پلاس 7T، عکس‌هایی از طراحی نمای پشتی این گوشی هوشمند منتشر کرد.
تبلیغات

پس از گوگل، حال نوبت به وان‌پلاس رسیده است تا با برعهده‌گرفتن نقش یک فاش‌کننده‌، تصویری از طراحی گوشی هوشمند مورد انتظار خود را پیش از رونمایی رسمی، به‌اشتراک بگذارد. پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس امروز با انتشار پستی در فروم شرکت متبوع خود، تصاویری از پرچم‌دار جدید این شرکت را به‌اشتراک گذاشت.

درست‌مانند آنچه در گمانه‌زنی‌های پیشین آمده بود، وان‌پلاس 7T از دوربین سه‌گانه‌ای با چینش دایره‌ای بهره خواهد برد. در تصاویر منتشرشده، نمای پشتی گوشی رنگ آبی گرادیانی جذابی دارد که لائو آن را «سطح مات و صافی با درخشش بی‌نظیر متالیک» توصیف می‌‌کند؛ البته این رنگ گرادیانی پیشتر در گوشی وان‌پلاس 7‌ پرو نیز به‌کار رفته بود.

وان پلاس 7T

در کنار تصاویر رسمی وان‌پلاس 7T، امروز ایشان اگروال، از کاربران توییتر، مشخصات دقیق دوربین این گوشی پرچم‌دار را در صفحه‌ی خود به‌اشتراک گذاشت. دوربین سه‌گانه‌ی وان‌پلاس ۷تی، حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با لنز ۱۷ میلی‌متری اولتراواید و زاویه‌ی دید ۱۱۷ درجه‌ای، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید f/1.6 و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۵۱ میلی‌متری تله‌فوتو، دیافراگم f/2.2 و زوم اپتیکال ۲ برابری را دربرمی‌گیرد. 

صرف‌نظر از ارتقاء دوربین نسبت به نسل گذشته، براساس شایعات اخیر، وان‌پلاس 7T از پردازنده‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و نمایشگری با نرخ‌ نوسازی ۹۰ هرتزی نیز بهره خواهد برد. متأسفانه در تصاویر منتشرشده، نمای جلوی گوشی مشخص نیست؛ بنابراین کماکان نمی‌دانیم که آیا چینی‌ها در پرچم‌دار اقتصادیشان، برای جای‌دادن دوربین سلفی در نمایشگر بریدگی ایجاد کرده‌اند یا آن را در قالب مکانیزم پاپ‌آپ داخل بدنه پنهان کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات