تصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 پیش‌از معرفی فاش شد

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری رویداد سخت‌افزاری هواوی، تصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 پیش‌از موعد معرفی فاش شده است.
تبلیغات

هواوی واچ GT 2 که به‌زودی معرفی خواهد شد، صرفا یک ارتقاء سخت‌افزاری خواهد بود و انتظار نمی‌رود که ازلحاظ ظاهری شاهد تفاوت مشهودی در این نسل باشیم. به‌احتمال‌زیاد، این ساعت هوشمند یکی‌ از نخستین‌ دستگاه‌هایی خواهد بود که با سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم‌به هارمونی OS روانه بازار می‌شود. 

امروز، Evleaks به‌عنوان یکی‌ از مشهورترین افراد در فاش‌کردن خبرهای حوزه‌ی فناوری، تصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 را در حساب توییتر خود منتشر کرد که محصول چینی‌ها را در رنگ‌ها و بند‌های مختلف به‌ تصویر می‌کشد؛ همچنین در این تصاویر شاهد طراحی ۲ دکمه‌ای و وجود حسگر ضربان‌سنج هستیم.

Huawei Watch GT 2

دستگاه موردبحث در رنگ‌های مشکی، خاکستری و طلایی با بند‌ پلاستیکی روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما اگر از بند‌های پلاستیکی بیزار هستید، چینی‌ها برای رنگ‌های طلایی و مشکی حق‌ انتخاب بند فلزی را نیز در اختیارتان قرار خواهند دادند. 

توجه داشته باشید که از بین مدل‌های یادشده، مدل مشکی با بند فلزی، تنها نسخه‌ای خواهد بود که حاشیه‌‌ی نمایشگر استفاده می‌کند؛ از‌این‌رو اگر به طراحی تمام‌صفحه علاقه‌مند‌ هستید، باید به‌سراغ رنگ‌های دیگر یا نسخه‌ی مشکی‌رنگ با بند پلاستیکی بروید. 

طبق گمانه‌زنی‌ها، رویداد معرفی سری گوشی‌های میت ۳۰ که دو روز دیگر در تاریخ ۲۸ شهریور برگزار می‌شود، میزبان هواوی واچ GT 2 نیز خواهد بود. هنوز درباره‌ی قیمت دستگاه اطلاعی در دست نیست؛ اما شایعات تاکنون از قیمت ۳۰۰ دلاری خبر داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات