گوگل ۲۳ مهر به‌صورت رسمی پیکسل 4 را معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
گوگل ۲۳ مهر طی مراسمی، پیکسل ۴، لپ‌تاپ پیکسل‌بوک ۲ و چند اسپیکر هوشمند را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

گوگل دعوت‌نامه‌های مراسمی را ارسال کرد که ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) در نیویورک برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که این شرکت در مراسم پیش‌رو به‌صورت رسمی گوشی‌های هوشمند پیکسل ۴، پیکسل ۴ ایکس‌ال و چند محصول دیگر از جمله پیکسل‌بوک ۲ و تعدادی اسپیکر هوشمند گوگل‌هوم را معرفی کند. در متن دعوت‌نامه‌ی گوگل چنین آمده است:

برای دیدن تعدادی محصول ساخت گوگل بیایید.

گوگل امسال طی حرکتی عجیب، ماه‌ها پیش از معرفی پیکسل ۴، وجود چنین گوشی هوشمندی را تأیید کرد. شرکت مستقر در مانتین‌ویو همچنین اعلام کرد که پیکسل ۴ از یک سیستم‌ تشخیص چهره مشابه فیس‌آیدی بهره خواهد برد. گوشی هوشمند جدید گوگل از ژست‌های حرکتی مبتنی بر فناوری Project Soli نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تصویر دعوت‌نامه‌ی گوگل برای رویداد معرفی پیکسل ۴

اگرچه حدود یک ماه تا معرفی رسمی پیکسل ۴ باقی است، به‌لطف انتشار تصاویر و ویدیوهای متعدد، هم‌اکنون تا حدود زیادی با زبان طراحی و ویژگی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال آشنایی داریم. خوشبختانه گوگل در کنار گوشی‌های هوشمند نه‌چندان ناشناخته‌ی خود، از تعدادی محصول دیگر از جمله جایگزینی برای لپ‌تاپ پیکسل‌بوک معرفی‌شده در سال ۲۰۱۷ پرده برخواهد داشت. پس از معرفی تبلت ناموفق پیکسل اسلیت که در نهایت به کنار گذاشته‌شدن برنامه‌ی تولید تبلت‌هایی با برند گوگل انجامید، باید دید که سرنوشت پیکسل‌بوک ۲ چه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات