تبلت جدید ال‌ جی با اسنپدراگون 821 عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا ال‌جی قصد دارد پس از گذشت دو سال از توقف تولید تبلت‌هایش، تبلت جدیدی با پردازنده‌ی قدیمی اسنپدراگون 821 تولید کند.
تبلیغات

به‌تازگی شایعه‌ای درمورد ال‌جی منتشر شده است که علاقه‌مندان به دنیای فناوری را متعجب و شگفت‌زده خواهد کرد. ظاهرا ال‌جی قصد دارد تبلتی با پردازنده‌ی اسنپدراگون 821 عرضه کند. ال‌جی بیش از دو سال است که هیچ تبلتی تولید نکرده و اسنپداراگون 821 هم پردازنده‌ای کاملا قدیمی محسوب می‌شوند (سه سال از تولید این پردازنده می‌گذرد) و حتی شاید در‌حال‌حاضر اصلا موجود نباشد. با توجه به این دو موضوع، چطور ممکن است که چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد؟ مشخصات این تبلت که ظاهرا G Pad 5 نام دارد، با نام LM-T600 یا کدنام TF10 به تدریج در منابع مختلف در‌حال منتشر‌شدن است.

تبلت ال جی جی پد 5/ LG tablet G Pad 5

علاوه‌بر این نام LM-T600 (یا LMT600) مجوز رادیویی خود را از سازمان ملی پژوهش‌های رادیویی کره‌ی جنوبی (RRA) دریافت کرده و از مهم‌تر اینکه همین شماره مدل در یک منبع کد کرنل جدید که در سرورهای ال‌جی آپلود شده است نیز دیده می‌شود. قبلا در کنار دو شماره مدل LMT600 و LMT600 شماره مدل LMT600US هم وجود داشت که اکنون دیده نمی‌شود.

طبق اطلاعات منتشر‌شده در سرورهای ال‌جی، جدیدترین تبلت ال‌جی در دو مدل مختلف با باتری ۶۰۰۰ و ۸۲۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد و شاید مدل‌های متنوع دیگری هم از این تبلت روانه‌ی بازار شود.

از مشخصات کلیدی جی پد ۵ که در گوگل‌پلی نیز مورد تأیید قرار گرفته است، می‌توان به صفحه‌نمایش ۱۰/۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ و با نسبت تصویر ۱۶:۹، اندروید 9 پای، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه‌ی  LTE 4G، دوربین اصلی و سلفی، پورت USB-C، جک هدفون، وای‌فای ۵، بلوتوث 4.2 رم ۴ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد (حداقل یکی از مدل‌های تبلت جدید ال‌جی این مشخصات را دارد)؛ البته هنوز نمی‌توان این مشخصات را به‌صورت قطعی تأیید یا رد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات