مشخصات فنی منتسب به سرفیس پرو 7 فاش شد

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات سخت‌افزاری فاش‌شده‌ی سرفیس پرو ۷ حاکی از به‌کارگیری احتمالی پردازنده‌های نسل دهم Ice Lake است؛ اما از پردازنده‌های ARM خبری نیست.
تبلیغات

به‌تازگی فهرستی از مدل‌های مختلف سرفیس پرو ۷ در اینترنت منتشر شده که با‌توجه‌ به نزدیک‌بودن رویداد سخت‌افزاری ۱۰ مهر مایکروسافت، از اهمیت بالایی برخوردار است. 

طبق ادعای وب‌سایت WinFuture که این اطلاعات را منتشر کرده، مشخصات موردبحث توسط خرده‌فروشی‌های نزدیک به مایکروسافت به‌دست‌ آمده است. اگر به اطلاعات لورفته اتکا کنیم، نسل بعدی تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت، نام سرفیس پرو ۷ را یدک خواهند کشید.

surface

علاقه‌مندان به محصولات مایکروسافت می‌توانند برحسب نیاز، حداقل نسخه‌ی با پردازنده‌ی اینتل Core i3 به‌همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD تا مدل بالارده با پردازنده‌ی اینتل Core i7 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD را سفارش دهند؛ بنابراین از‌ این‌ نظر، کاربران حق انتخاب گسترده‌ای خواهند داشت.

فهرست مدل‌های مختلف سرفیس پرو ۷:

  • پردازنده‌ی اینتل Core i3 به‌همراه ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD
  • پردازنده‌ی اینتل Core i5 به‌همراه ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD
  • پردازنده‌ی اینتل Core i5 به‌همراه ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD
  • پردازنده‌ی اینتل Core i7 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD
  • پردازنده‌ی اینتل Core i5 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD

اگر توجه کرده باشید، در فهرست بالا خبری از پردازنده‌ی آرم نیست؛ درعوض، مایکروسافت همچنان به استفاده از پردازنده‌های ساخت شرکت اینتل ادامه داده است. باتوجه‌ به اینکه احتمالا از حیث ظاهری، تغییر آنچنانی را در این نسل شاهد نخواهیم بود، انتظار می‌رود که ردموندی‌ها روی ارتقاء و به‌روزرسازی سخت‌افزار تمرکز کرده باشند؛ بنابراین اگر با پردازنده‌های نسل دهم اینتل رو‌به‌رو شویم، جای شگفتی وجود ندارد. 

با‌ تمامی‌ این‌ اوصاف، درنظر داشته باشید که اطلاعات بالا صرفاً از یک منبع غیررسمی تهیه شده است و از‌آنجایی که مایکروسافت در رازداری راجع‌به محصولات آتی‌ خود بسیار سفت‌و‌سخت عمل می‌کند، این احتمال همچنان وجود دارد که در رویداد پیش‌روی ردموندی‌ها شاهد معرفی دستگاه با پردازنده‌ی آرم باشیم. 

دیدگاه خود را در‌ این‌ رابطه با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات