مشخصات گلگسی M10 اس سامسونگ فاش شد

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فاش‌شده‌ی گلگسی M10 اس نشان می‌دهند این گوشی به نمایشگر ۶.۴ اینچی، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین دوگانه و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است.
تبلیغات

به‌تازگی مشخصات گلکسی M10 اس در فهرست Android Listing نمایش داده شده است. طبق اطلاعات منتشرشده در این فهرست، صفحه‌نمایش این گوشی بزرگ‌تر از گلکسی M10 است و حافظه‌ی داخلی نیز ظرفیت بیشتری دارد. درضمن، فایل PDF دربردازنده‌ی دفترچه‌ی راهنمای گوشی نیز منتشر شده است که اطلاعات بیشتری از این گوشی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

عضو جدید گوشی‌های سری گلکسی ام سامسونگ با نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد و رزولوشن احتمالی +720 عرضه می‌شود که در مقایسه با نمایشگر ۶.۲۲ اینچی LCD برادر خود در سطح بالاتری قرار دارد.

گلکسی ام 10 اس سامسونگ/Samsung Galaxy M10 S

مشخصات پردازنده‌‌های گلکسی M10 اس نیز در بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده است. طبق اطلاعات مذکور، این گوشی از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای اکسینوس 7885، پردازنده‌ی گرافیکی مدرن‌تر مالی G71 MP2، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایتی حافظه‌ی داخلی  با پشتیبانی از کارت حافظه  بهره می‌برد. این در حالی است که گلگسی M10 به دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است؛ البته نسخه‌ای از آن با رم سه گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز در بازار موجود است.

دفترچه‌ی ‌راهنمای گلکسی M10 اس نشان می‌دهد که این گوشی همانند گلکسی M10 دوربین اصلی دوگانه متشکل از یک لنز عریض و یک لنز فوق‌عریض دارد. درضمن، دوربین این گوشی از فوکوس زنده نیز پشتیبانی می‌کند.

مقایسه حالت معمولی و فوق دوربین دوربین گلکسی سامسونگ

تصویر سمت چب حالت معمولی و تصویر سمت راست حالت فوق عریض است

انتظار می‌رود گوشی تازه‌وارد سری گلکسی ام همراه‌با باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر سریع احتمالا ۱۵ واتی و و پورت USB-C عرضه شود. ظرفیت باتری این گوشی بیشتر از ظرفیت ۳,۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی گلکسی M10 است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون و رادیو FM و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد.

گلکسی ام 10 اس سامسونگ/Samsung Galaxy M10 S

انتظار می‌رود گلکسی M10 اس با قیمتی درحدود ۱۴۰ دلار در هند عرضه شود. در‌حال‌حاضر، نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی گلکسی M10 با قیمت ۱۱۲ دلار در این کشور عرضه می‌شود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات