طراح سابق لامبورگینی به هیوندای و جنسیس پیوست

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فیلیپو پرینی، طراح سابق لامبورگینی، آئودی، آلفارومئو و ایتال‌دیزاین به برند جنسیس گروه هیوندای پیوست.
تبلیغات

پس از اینکه کیا اخیراً کریم حبیب را با امضای قراردادی استخدام کرد، فیلیپو پرینی، جدیدترین طراح مشهور خودرو  نیز به گروه هیوندای می‌پیوندد. پرینی در سمت جدید خود به‌عنوان مدیر طراحی جنسیس در استودیوی طراحی اروپا انجام وظیفه خواهد کرد و انتظار می‌رود نقشی اساسی در شکل‌گیری خودروهای آینده این برند داشته باشد.

genesis / جنسیس

پرینی که وظایف جدید خود را از ۱۶ سپتامبر بر عهده خواهد گرفت، در این زمینه گفت:

من عاشق مشارکت در تحول برند جنسیس هستم و مشتاقانه منتظرم که این چالش جدید را با تیم طراحی جنسیس شروع کنم و تخصص و اشتیاق خود را در دسترس قرار دهم. 

فیلیپو پرینی با داشتن مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک و کارشناسی ارشد طراحی خودرو از دانشگاه پلی‌تکنیک میلان، چند دهه از عمر خود را به طراحی در برخی از هیجان‌انگیزترین برندهای خودروسازی اروپا از جمله آلفارومئو، آئودی، لامبورگینی و ایتال‌دیزاین (Italdesign) سپری کرد.

Donckerwolke Hyundai / ولک دانکروولک هیوندای

لوک دانکروولک، مدیر طراحی هیوندای در این زمینه گفت:

تجربه‌ی کاری زیاد فیلیپو با برندهای لوکس اروپایی، او را به‌عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای رهبری استودیوی طراحی جنسیس مطرح می‌کند و بینش او نقش مهمی در توسعه‌ی هر یک از پروژه‌های آینده ما از جمله طراحی‌های پیشرفته و تولید خواهد داشت.

پرینی پیش از پیوستن به جنسیس و هیوندای، بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ مدیر بخش طراحی و نوآوری ایتال‌دیزاین بود؛ جایی که مسئولیت مدل‌های جذابی مثل زیرونو و داوینچی را بر عهده داشت. فیلیپو پرینی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۶، مدیر طراحی لامبورگینی بود و بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ نیز به‌عنوان طراح بیرونی و داخلی محصولات لامبورگینی خدمت کرد و در این مدت با معرفی مدل‌های گالاردو، اونتادور، رونتون، استوک، اونتادور J، وننو، آستریون و اوروس در خودروساز ایتالیایی فعالیت داشت. در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴، پرینی به‌عنوان طراح ارشد در آئودی فعالیت می‌کرد و در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ مسئول طراحی بیرونی محصولات آلفارومئو بود و در سال ۱۹۹۵ به‌عنوان طراح خودرو شروع به کار کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات