نگاهی کوتاه به موتورسیکلت‌های خیابانی یاماها مدل ۲۰۲۰

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یاماها موتورسیکلت‌های خیابانی خود برای سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد که بیشتر آن‌ها کاملا جدید هستند.
تبلیغات

یاماها تعدادی از محصولات خود را برای سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی کرده است. بنابراین مدل‌هایی که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت، همه‌‌ی محصولات یاماها را شامل نمی‌شوند بلکه مدل‌هایی هستند که به‌طور مخصوص برای سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که این مدل‌ها تا سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۹ وارد بازار شوند. 

یاماها V Star 250

2020 Yamaha V Star 250

مدل وی استار ۲۵۰ در رنگ نقره‌ای متالیک قابل خریداری است و جزو موتورسیکلت‌های سری اسپرت هریتج (Sport Heritage) یاماها برای سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود. قیمت پایه‌ی این مدل از ۴ هزار و ۳۴۹ دلار آغاز می‌شود. در حال حاضر یاماها وی استار تنها موتورسیکلت در کلاس خود است که از موتور دو سیلندر V شکل استفاده می‌کند. 

یاماها YZF-R3

020 Yamaha YZF-R3

یاماها R3 در رنگ معروف آبی که متعلق به تیم موتورسواری یاماها است عرضه خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به ترمز ABS این موتورسیکلت در رنگ‌های دیگری مانند مشکی مات و نقره‌ای مات نیز قابل انتخاب است. قیمت پایه‌ی یاماها R3 از ۴ هزار و ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و در نسخه‌ی ABS به ۵ هزار و ۲۹۹ دلار می‌رسد. 

یاماها YZF-R6

2020 Yamaha YZF-R6

یاماها R6 به‌عنوان یکی از بهترین موتورسیکلت‌های اسپرت این شرکت در رنگ‌های آبی، نارنجی و مشکی قابل سفارش است. از امکانات مدل جدید R6 می‌توان به سیستم کنترل کشش ۶ مرحله‌ای و ترمز ABS به‌صورت استاندارد اشاره کرد. قیمت پایه‌ی یاماها R6 از ۱۲ هزار و ۱۹۹ دلار شروع می‌شود. 

یاماها بولت استاندارد و R-Spec

2020 Yamaha Bolt and Bolt R-Spec

هر دو نسخه‌ی یاماها بولت از موتور دو سیلندر V با زاویه‌ی نصب ۶۰ درجه استفاده می‌کنند که ۹۴۲ سی سی حجم دارد اما مدل R-Spec به دلیل داشتن کمک فنرهای متفاوت در عقب و رینگ آلومینیومی ۱۲ پره دارای فرمان‌پذیری بهتری است. مدل پایه‌ی یاماها بولت با قیمت ۷ هزار و ۹۹۹ دلار و مدل R-Spec نیز با قیمت ۸ هزار و ۳۹۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

یاماها VMAX

 2020 Yamaha VMAX

یک موتورسیکلت کروزر قدرتمند با پیشینه‌ای که به سال ۱۹۸۴ برمی‌گردد، تعریف خوبی برای یاماها وی مکس است. این مدل از یک موتور ۴ سیلندر V با زاویه‌ی ۶۵ درجه و حجم ۱۶۷۹ سی سی استفاده می‌کند. سیستم اگزوز یاماها وی مکس نیز بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد است. یاماها این مدل را در سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷ هزار و ۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات