هیوندای به متقاضیان آزمایش رانندگی خودرو، ۵۰ دلار هدیه می‌دهد

یک‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
هیوندای در تبلیغی جالب به ساکنان آمریکا پیشنهاد می‌دهد که با ثبت‌نام در سایت و دریافت کارت هدیه ۵۰ دلاری، در آزمایش رانندگی محصولاتش شرکت کنند.
تبلیغات

خودروساز کره جنوبی در حال پیشبرد برنامه‌ی تست درایو یا آزمایش رانندگی محصولات خود در ایالات متحده است و به افراد متقاضی این کار، ۵۰ دلار کارت هدیه ویزا (Visa) می‌دهد. روند دریافت این مبلغ شامل ثبت‌نام آنلاین، گرفتن کالابرگ و مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هیوندای در آمریکا برای انجام آزمایش رانندگی است.

Hyundai / هیوندای

به نظر نمی‌رسد این برنامه‌ی هیوندای به‌طور گسترده تبلیغ شود. پس از ورود به وب‌سایت هیوندای، برنامه از طریق مستطیل آبی کوچکی در منتهی‌الیه سمت چپ صفحه قابل دسترسی است. پیشنهاد هیوندای هر ۶ ماه یک بار معتبر است، بنابراین نمی‌توان از این کار به‌طور منظم برای کسب درآمد استفاده کرد. اما در قبال ارائه‌ی اطلاعات تماس شخصی، ۵۰ دلار مبلغ جالب توجهی به نظر می‌رسد.

نویسنده‌ی موتوروان برای دریافت کارت هدیه ثبت‌نام کرد اما به نکته‌ی جالبی در این برنامه پی برد؛ احتمالاً تمام نمایندگی‌های هیوندای بخشی از این تبلیغ هستند، اما وقتی نویسنده روند ثبت‌نام را به پایان رساند، متوجه شد کلابرگ به نمایندگی نزدیک محل سکونت او تعلق ندارد؛ به عبارت دیگر او باید برای رسیدن به نمایندگی صدها کیلومتر مسافت را طی می‌کرد. در چنین شرایطی دریافت کارت هدیه ۵۰ دلاری به‌راحتی جذابیت خود را از دست می‌دهد؛ زیرا فقط باید ۱۰۰ دلار صرف خرید سوخت کرد تا بتوان به نمایندگی موردنظر رسید.

هیوندای توسان 2017

درباره‌ی مدت زمان اجرای این تبلیغ، اطلاعاتی در وب‌سایت موجود نیست. با وجود بند مربوط به اعتبار ۶ ماهه در محتوای شرایط و ضوابط، ممکن است این برنامه برای تمام سال اجرا شود یا اینکه همین فردا تمام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات