هواوی EMUI 10 را ۱۸ مردادماه به‌صورت رسمی معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی قصد دارد نسخه‌ی دهم از پوسته‌ی اندرویدی خود موسوم به EMUI 10 را ۱۸ مرداد‌ماه به‌صورت رسمی معرفی کند.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته در گزارش‌های پراکنده‌ای از احتمال رونمایی EMUI 10، دهمین نسل از پوسته‌ی اختصاصی هواوی برای گوشی‌های اندرویدی در آینده‌ی نزدیک خبر داده شده بود.

حال این تولیدکننده‌ی چینی در خبری جداگانه، این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید کرده و از معرفی EMUI 10 در تاریخ ۱۸ مرداد (۹ اوت) خبر داده است؛ قرار است این رونمایی درجریان رویداد توسعه‌دهندگان هواوی اتفاق بیفتد.

در مطلبی که هواوی برای معرفی EMUI 10 منتشر کرده، جمله‌ی زیر آورده شده است که احتمالاً می‌تواند به انتظارات ما از تغییرات جهت‌دهی درستی دهد:

برای دستیابی به زیباییِ یک کیفیت، از جزئیات استفاده کنید.

همان‌طور که از جمله‌ی بالا می‌توان دریافت، به‌نظر نمی‌رسد که هواوی تغییرات زیادی را در این نسخه به‌ارمغان بیاورد و به‌مانند نسخه‌های قبلی، احتمالاً چینی‌ها روی بهبود‌ تجربه‌ی کاربری پوسته‌ی EMUI ازطریق برخی تغییرات و ویژگی‌های جزئی تمرکز خواهند داشت؛ اما از‌آن‌نظر که فهرست گوشی‌های قابل‌ به‌روزرسانی به EMUI 10 معرفی خواهد شد، قطعاً برگزاری این رویداد برای دارندگان گوشی‌های هواوی اتفاق مهمی خواهد بود.

با‌این‌حال، طبق برخی گمانه‌زنی‌ها، دور‌از‌انتظار نیست اگر صحبت‌هایی‌ هم درباره‌ی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی موسوم‌به هانگ‌منگ انجام شود. طبق شایعات، معرفی هانگ‌منگ را باید برای روز سوم رویداد انتظار داشته باشیم.

براساس گمانه‌زنی‌ها نخستین‌ گوشی با سیستم‌عامل Hong Meng در سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۹ با قیمتی‌ نزدیک‌به ۲۸۰ دلار رونمایی خواهد شد.

EMUI 10

دیدگاه خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. آیا از ظاهر EMUI راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات