ال‌جی با همکاری Naver مرورگر مخصوص گوشی‌های تاشدنی معرفی می‌کند

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی با همکاری شرکت Naver، مرورگر جدیدی با نام وال (Whale) مخصوص گوشی‌های هوشمند تاشدنی جدید خود هم‌زمان با نمایشگاه IFA 2019 معرفی می‌کند.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد گوشی هوشمند تاشدنی خود را هم‌زمان با نمایشگاه IFA برلین آلمان معرفی کند. تاکنون اخبار مختلفی در مورد دستگاه تاشدنی ال‌جی منتشر شده است.

اما آخرین اخبار تأییدشده از سوی ال‌جی خبر از توسعه‌ی مرورگر جدیدی با نام  نهنگ (Whale) می‌دهد که با همکاری شرکت Naver، بزرگ‌ترین ارائه دهنده‌ی موتورهای جست‌وجو در کره جنوبی توسعه یافته است. 

مرورگر whale

باتوجه به اینکه مرورگر جدید می‌‌تواند تجربه‌ی متفاوتی ازکارکردن با Dual Screen ال‌جی را فراهم کرده و همچنین عملکرد چند وظیفه‌ای را در سطح کاملا جدیدی دراختیار کاربران قرار دهد، تحت عنوان ویژگی omnitasking یا «همه‌کاره» نام‌گذاری شده است. هم‌زمان با معرفی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۵۰ تین‌کیو در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۹، ال‌جی نمایشگر جانبی Dual Screen را معرفی کرد. این نمایشگر ثانویه به کاربران این امکان را می‌داد تا از صفحه‌نمایش گسترده‌تری بهره‌مند شوند.

ال‌جی با استفاده از دانش و اطلاعات قبلی و بهر‌مندی از اطلاعات جدید، مرورگر Whale را مخصوص گوشی‌های هوشمند تاشدنی معرفی خواهد کرد. این مرورگر می‌‌تواند در ابعاد جدید و برای دستگاه‌های با نمایشگر تاشدنی، عملکرد خوبی را از خود نشان داده، درنتیجه کاربران می‌توانند به‌سرعت و بدون مشکل بین دو نمایشگر در موتور جست‌وجو به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

مرورگر whale

همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت هم‌زمان روی هر نمایشگر، کارهای مختلفی را به‌انجام برسانند. وقتی صحبت از دستگاه‌هایی با بیش از یک نمایشگر به‌میان می‌آید، این سؤال مطرح می‌شود که آیا ال‌جی قصد دارد گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشدنی معرفی کند یا قصد دارد دستگاهی با بهره‌مندی از دونمایشگر به‌همراه لولای اتصال بین آن‌ها مشابه صحبت زد‌تی‌ای اکسون ام (ZTE Axon M) به بازار عرضه کند. مدیران اجرایی هر دو شرکت ال‌جی و Naver معتقدند که معرفی این مرورگر، اولین قدم به‌سمت توسعه‌ی اکوسیستم فناوری‌های مبتنی بر Dual Screen خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات