با نرم‌افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم آشنا شوید

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نرم‌افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم، نرم‌افزاری ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. این نرم‌افزار به نیاز طیف متنوعی از فروشگاه‌ها پاسخ می‌دهد و برای صنف‌های مختلف بهینه شده است.
تبلیغات

«دشت» محصول همکاران سیستم نرم‌افزاری بهینه‌شده با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. رویکرد همکاران سیستم به‌گونه‌ای بوده که دشت را برای صنف‌های مختلف بهینه طراحی کرده؛ اما در قالب نسخه‌ای عمومی نیز دردسترس است. گفتنی است، این محصول به مدیریت بهینه‌ی انواع فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلافروشی، مشاوران املاک، لوازم‌ خانگی، لوازم‌ کامپیوتری، فرش و سایر اصناف کمک شایانی کرده است. 

نرم‌افزار دشت در قسمت گزارش‌گیری هم به‌خوبی نیاز کاربران را برآورده کرده است. همه‌ی گزارش‌های قانونی وزارت دارایی مانند خریدوفروش فصلی و مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های مرتبط به آن، در این سیستم درنظر گرفته شده تا صاحبان اصناف ملزم به ارائه‌ی این گزارش‌ها به‌سادگی پاسخ‌گوی سازمان‌های مرتبط باشند. در این مراسم، به خدمات پس‌ از فروش و پشتیبانی همکاران سیستم نیز اشاره شد. همکاران سیستم معتقد است، پشتیبانی بخش مهمی از فرایند ارائه‌ی محصول نرم‌افزاری به مشتریان است و  پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان درباره‌ی نصب و استفاده از نرم‌افزار و ارائه‌ی نسخه‌ی به‌روزرسانی را شامل می‌شود. 

در ادامه همراه باشید تا به صورت ویدیویی نگاهی به نرم‌افزار فروشگاهی دشت داشته باشیم:

تماشا در اپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات