گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۲۰ با دوربین ارتقایافته سه‌گانه و چهارگانه معرفی می‌شوند

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نقشه‌ی راه فاش‌شده‌ی سامسونگ از ارتقای دوربین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهد.
تبلیغات

سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند سامسونگ به‌دلایل مختلفی ازجمله نمایشگر باکیفیت، طول عمر باتری فوق‌العاده، طراحی مناسب و بهره‌مندی از دوربین با قابلیت تصویربرداری راضی‌کننده، در بازارهای جهانی از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. براساس آخرین اخبار فاش‌شده، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شوند، حداقل از دوربین سه‌گانه و در برخی دستگاه‌های جدید این سری با دوربین چهارگانه‌ی ارتقایافته به بازار عرضه شوند. 

سامسونگ

Sudhanshu Ambhore نقشه‌ی راه سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته که مشخصات گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A نسخه‌ی ۲۰۲۰ را نشان‌ می‌دهد. جدول منتشرشده به‌خوبی مشخصات دوربین دستگاه‌های بعدی کره‌ای‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، اطلاعات مربوط به هشت گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده است که دستگاه‌هایی با دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسل تا ۱۰۸ مگاپیکسل را شامل می‌شود. گوشی‌های هوشمند بعدی سامسونگ نیز همانند دستگاه‌های سال جاری سری گلکسی A از دوربین فوق‌عریض بهره می‌برند.

در بین گوشی‌های هوشمندی که نام و مشخصات آن‌ها در جدول ذکر شده است، گوشی‌های هوشمند گلکسی A21 و A31 و A41 از لنز تله‌فوتو بی‌بهره هستند و تنها به حسگر معمولی و فوق‌عریض مجهزند. گوشی‌های هوشمند گلکسی A81 و A91 نیز با دوربین تله‌فوتو و قابلیت بزرگ‌نمایی پنج‌برابری معرفی خواهند شد. این نخستین‌باری است که کره‌ای‌ها دستگاهی با چنین مشخصاتی به بازار عرضه می‌کنند. 

به‌نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند گلکسی A81 و گلکسی A91 با حسگرهای جدید ایزوسل سامسونگ معرفی شوند. هفته‌ی گذشته، حسگر ایزوسل Bright HMX سامسونگ با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و اردیبهشت‌ نیز، حسگر ایزوسل ۶۴ مگاپیکسلی Bright GW1 معرفی شد. کاربران می‌‌توانند با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، تصاویری ۱۶ مگاپیکسلی و با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی، تصاویر ۲۷ مگاپیکسلی ثبت کنند. 

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هرگونه اطلاعات لازم برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. همچنین، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات