ال جی گوشی ThinQ G8s را به بازار جهانی عرضه می‌کند

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی رسما اعلام کرد G8s ThinQ، نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی پرچم‌دارش، G8 ThinQ را ماه جاری به بازار جهانی عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

ال‌جی فوریه‌ی امسال، G8s ThinQ، نسخه‌ی ارزان‌تر پرچم‌دارش، G8 ThinQ را عرضه می‌کند. در‌حال‌حاضر، این گوشی برای عرضه در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه حاضر است. این شرکت می‌گوید G8s ThinQ برای کاربرانی ساخته شده که به‌دنبال تجربه‌ای سفارشی در گوشی‌های هوشمند هستند. گفتنی است به نظر می‌رسد نرم‌افزار عکاسی این گوشی بهبودهایی برای ثبت تصاویر سلفی بهتر داشته است.

گوشی ال‌جی G8s ThinQ برای عکاسی با یک دست طراحی شده است. همچنین، دوربین جلویی این امکان را فراهم می‌کند که نورپردازی شبیه‌سازی‌شده‌ی استودیویی برای افزایش عمق تصاویر پرتره ایجاد ‌کند. ویژگی بی‌نظیر این گوشی هوشمند، دوربین عقب با سه لنز با زاویه‌ی باز است. این دوربین بیشترین میدان دید در میان دوربین‌ گوشی‌های همراه را دارد؛ یعنی زاویه‌ی دید ۱۳۷ درجه و بزرگ‌نمایی پیوسته را ارائه می‌کند. افزون بر این، جلوه‌ی بوکه و Stabilization نیز می‌تواند به ویدئو‌ها اضافه شود.

حسگر‌های بیومتریک بازکردن گوشی را حتی در تاریکی مطلق ساده‌ کرده‌اند. برای مثال، Hand ID با اسکن گردش خون کاربران با استفاده از نور مادون قرمز، قفل گوشی را به‌سادگی باز می‌کند. همچنین، ویژگی تشخیص چهره نیز بهبود یافته است. قابلیت جذاب، اما نه‌چندان کاربردی AirMotion نیز به کاربران اجازه می‌دهد فعالیت‌هایشان را بدون لمس صفحه‌نمایش تشخیص دهند.

ال جی جی 8 تینکیو / LG G8 ThinQ

از نظر مشخصات فنی، G8s با G8 تقریبا برابر است؛ اما وضوح صفحه‌نمایش کمتری دارد. برخی از مشخصات ال‌جی GS8 ThinQ عبارت‌اند از: پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و صفحه‌نمایش اولد ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل (در مقایسه با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ در G8).

G8s در سه رنگ مشکی براق و سفید براق و تیله‌ای براق به بازار عرضه می‌شود و ال‌جی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این گوشی حرفی نزده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات