سیتی ترکر؛ سامانه‌ای برای مدیریت کارکنان خارج از شرکت

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سیتی‌ترکر با ارائه‌ی سامانه‌ای برای مدیریت کارکنان خارج از محل کار، به همکاری با کسب‌و‌کارهای بزرگ امیدوار است.
تبلیغات

سیتی‌ترکر سامانه‌ای هوشمند برای رصد و مدیریت نیروهای بیرون از محیط شرکت است. مدیریت کارکنانی ازقبیل نیروهای پشتیبانی، خدمات در محل، بازاریاب و راننده که زمان زیادی در خارج از فضای شرکت می‌گذارند، همواره برای مدیران مسئله‌ای مهم و اساسی بوده است. حال، سیتی‌ترکر راهکار جدید و مناسبی برای حل این مشکل ارائه کرده است. 

مدیران با استفاده از سیتی‌ترکر می‌توانند در هر لحظه موقعیت کارکنان خود را ببینندو از جزییاتی نظیر مسیر طی‌شده و زمان توقف هرکدام از نیروها آگاه شوند. این سامانه برای کارکنان نیز، ابزار مناسبی محسوب می‌شود. آن‌ها در لحظه می‌توانند متوجه شوند چه مأموریتی باید انجام دهند و زمان پایان کار خود را اطلاع دهند. افزون‌براین، پیام‌رسانی داخل برنامه گنجانده شده است تا در مواقع موردنیاز میان مدیر و کارکنان ارتباط برقرار شود. 

سیتی ترکر

از مدیر محصول این شرکت دربا‌ره‌ی مشکلات فرایند مانیتورینگ افراد خارج از شرکت سؤال کردیم. او پاسخ داد:

ما برای سهولت انجام مانیتورینگ دو روش را در نظر گرفته‌ایم. سامانه‌ی سیتی‌ترکر مبتنی‌بر نوتیفیکشن است؛ یعنی بلافاصله پس از پایان کار، پیامی برای مدیر ارسال و او از شرایط آگاه می‌شود. همچنین، روی UX (تجربه‌ی کاربری) این سامانه مدت‌ها کار شده است و اکنون مدیر با یک نگاه می‌تواند از اطلاعات کلی کارمندان خارج از شرکت آگاه شود.

مؤسس اصلی این سامانه در فرانسه تحصیل کرده است و اکنون عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم تحقیقات است. او نزدیک به پنج سال است که به ایران بازگشته و با استفاده از تجربیات فراوان خود در خارج از کشور، برای پیشبرد این استارتاپ در داخل ایران سعی می‌کند.

روی سیتی‌ترکر تاکنون نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری و اکنون در هفت شرکت این سامانه اجرایی شده است و ۲۰۰ کاربر در حال رهگیری وجود دارند. مدیر این استارتاپ معتقد است آن‌ها تا ۲۲ ماه آینده به نقطه‌ی سر‌به‌سر می‌رسند. 

سیتی ترکر

درپایان، مدیر این محصول به دو نکته اشاره کرد که به‌اعتقاد وی، سیتی‌ترکر را کمی متفاوت‌تر از رقبا می‌کند:

اولین نکته استفاده از ماژول رهگیری است که در حال ثبت به‌عنوان اختراعی دانش‌بنیان است. استفاده از این ماژول دقت رهگیری را به کمتر از پنج متر می‌رساند؛ درحالی‌که اتکاکردن به سرویس GPS می‌تواند خطای اندازه‌گیری را به ۵۰۰ متر برساند.

سیتی‌ترکر از دل کسب‌و‌کارهای بزرگ بیرون آمده و نیاز شرکت‌های بزرگ به چنین محصولی، مؤسسان سیتی‌ترکر را به فکر راه‌اندازی این استارتاپ انداخته است؛ بنابراین بخت موفقیت آن‌ها به اعتقاد مدیر این شرکت بیشتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات