امکان خرید از ایران رنتر در سایر شهر‌ها نیز فراهم شد

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
در حاشیه‌ی الکامپ ۲۵، امیر حق رنجبر، مدیرعامل ایران رنتر از امکان استفاده‌ی کاربران شهر‌های کرج، مشهد، اصفهان و قم از این سرویس خبر داد.
تبلیغات

ایران رنتر یکی از استارتاپ‌های نام‌و‌آشنای حوزه‌ی تخصیص اعتبار است که ۴ سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. این استارتاپ در ابتدای فعالیت خود اقدام به فروش اقساطی کالا می‌کرد؛ اما دشواری و هزینه‌ی بالای فروش کالا اعم از تأمین محصول، پشتیبانی و لجستیک آن را به تغییر برنامه‌ی کاری و تمرکز روی تأمین اعتبار به‌عنوان تخصص اصلی خود واداشت. هدف اصلی ایران رنتر تأمین اعتبار خرد است و برنامه‌ای برای بازگشت به عرصه‌ی فروش کالا ندارد. این سرویس طی ۵ ماه گذشته موفق به افزایش ۳۰۰ درصدی حجم سفارشات خود شده است که آن را به یکی از بهترین‌های آنلاین مارکتینگ کشور تبدیل می‌کند.

اما ایران رنتر پیش‌تر تنها میزبان کاربران تهران برای خرید اقساطی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور بود. در حاشیه‌ی الکامپ ۱۳۹۸ و با گفت‌و‌گو با امیر حق رنجبر، مدیرعامل ایران رنتر از فراهم شدن شرایط لازم برای استفاده از تسهیلات این سرویس در شهر‌های مشهد، کرج، اصفهان و قم خبر داد. وی در این خصوص گفت:

کاربران زیادی تقاضای سرویس‌دهی به شهرستان‌ها را داشتند. در همین راستا چندی است که امکان استفاده از خرید اقساطی ایران رنتر برای ساکنین شهر‌های کرج، مشهد، اصفهان و قم فراهم شده است. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال امکان سرویس‌دهی به تمام شهر‌های بزرگ کشور را خواهیم داشت.
ایران رنتر / Iran Renter

ایران‌رنتر طی سال‌های گذشته موفق به‌ همکاری با فروشگاه‌های آنلاین و نام‌دار کشور شده است. در حال حاضر امکان خرید از ۱۰۰ فروشگاه در حوزه‌های کالا، خدمات، بیمه و سفر در دسترس است. امیر حق رنجبر وعده‌‌ی افزایش تعداد فروشگاه‌ها به سه برابر تا دو الی سه ماه آینده را داد. فروشگاه‌های علاقه‌مند نیز می‌توانند در صورت شرایط برخورداری از اینماد، فروش آنلاین و امکان تولید کد تخفیف، به همکاری با ایران‌رنتر بپردازند.

اما شاید جذاب‌ترین خبر در خصوص گسترش فعالیت ایران‌رنتر، امکان خرید از فروشگاه‌های فاقد قرارداد همکاری با ایران رنتر باشد. مدیرعامل این استارتاپ در این خصوص گفت:

ایران رنتر در راستای گسترش خدمات خود در حال توسعه‌ی سیستمی است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی از فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد ما نیستند نیز خرید اقساطی داشته باشند. البته احتمالا سود دریافتی برای خرید از این فروشگاه‌ها بیشتر خواهد بود، زیرا آن‌ها کارمزد لازم را به ایران‌رنتر پرداخت نمی‌کنند. این قابلیت طی دو تا سه ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.

در پایان نیز رنجبر از راه‌اندازی سیستم امتیازدهی برای فروشگاه‌ها از سوی خریداران و درج تجربیات خرید کاربران خبر داد که می‌تواند به شفاف‌سازی عملکرد هر یک از فروشگاه‌ها برای ارائه‌ی تجربه‌ی خرید بهتر کمک شایانی بکند.

 نظر شما در رابطه با ایران‌رنتر چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات