نمایش اعلان‌های عجیب در گوشی‌های وان پلاس 7 پرو

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته در پی اتفاقی ناشی از آزمونی داخلی، اعلان‌هایی برای اکثر دارندگان وان‌پلاس ۷ پرو در سراسر جهان ارسال و به نگرانی‌ کاربران منجر شد.
تبلیغات

گزارش‌های زیادی از دارندگان وان‌پلاس۷ پرو دریافت شده که گفتهاند دستگاه‌هایشان دو اعلان اسپم دریافت کرده که شامل حرف‌های نامفهوم است. این موضوع را خود وان‌پلاس تأیید و اعلام کرده درنتیجه‌ی آزمونی داخلی این اتفاق افتاده است؛ ولی بهطور جهانی منتشر شده است. وان‌پلاس درباره‌ی این موضوع حرفی نزده که تاکنون چند دستگاه تحتتأثیر این آزمون قرار گرفته‌اند.

وان‌پلاس در بیانیه ای که در فروم خودش منتشر کرده، گفته اعلان‌هایی که درنتیجه‌ی آزمونی داخلی برای کاربران فرستاده شده، به آماده‌سازی به‌روزرسانی اندروید Q مربوط بوده است. گفته می‌شود این پیام‌ها با استفاده از پروتکل FCM گوگل فرستاده شده است. همچنین، وان‌پلاس به کاربران اطمینان داده اطلاعات شخصی آن‌ها به خطر نیفتاده و فرایندهای جدیدی اجرا خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند دیگر این اتفاقنخواهد افتاد.

چندین نفر از دارندگان وان‌پلاس تصاویری از این اعلان‌ها در توییتر منتشر کرده‌اند که محتوای آن‌ها شامل کاراکتر‌های چینی و لاتین بوده استبا ضربهزدن روی پیام‌ها، مرورگر باز و به صفحه‌ای منتقل می‌شود که پیغام «صفحه‌ای یافت نشد» به‌نمایش درمی‌آید.

نوتیفیکیشن اسپم وان پلاس 7 پرو

اگر شما نیز از دارندگان وان‌پلاس ۷ پرو هستید و این اعلان‌ها را دریافت کرده‌اید، تجربه‌ی خود را با ما و سایر کاربران زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات