وزیر ارتباطات جزئیات تعرفه VDSL را در نشست خبری الکامپ شرح داد

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات در نشست خبری روز اول نمایشگاه الکامپ جزئیاتی از تبدیل ADSL به VDSL کاربران خانگی شرح داد.
تبلیغات

بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ ایران، امروز ۲۷ تیر و با حضور محمدجواد آذری جهرمی،  وزیر ارتباطات کار خود را شروع کرد. جهرمی نشستی خبری در جریان نمایشگاه برگزار کرد و به سوالات خبرنگاران پیرامون مسائل متنوع فناوری ایران پاسخ داد.

یکی از موضوعات اصلی مورد سؤال خبرنگاران، طرح تبدیل ADSL خانگی به VDSL با سرعت چهار برابر بود که روز گذشته در توییتی به‌عنوان خبر خوب پیش از نمایشگاه الکامپ مطرح شد. وزیر ارتباطات روز گذشته در توییتی نوشته بود که کاربران خانگی می‌توانند به‌راحتی اینترنت خانگی ADSL خود را به VDSL تبدیل کنند که سرعتی چهاربرابر خواهد داشت.

توییت جهرمی

در نشست خبری روز اول نمایشگاه الکامپ، خبرنگاران جزئیات بیشتری را درباره‌ی تعرفه‌‌ی تبدیل سرویس به VDSL پرسیدند که آذری جهرمی به آن پاسخ داد. خبرنگاران با اشاره به گران بودن سرویس‌های قبلی مخابرات بر بستر فیبر و عدم استقبال کاربران، تعرفه‌ی دقیق طرح جدید را از جهرمی جویا شدند. وزیر ارتباطات در‌این‌باره گفت:

تعرفه‌ی VDLS براساس مصوبه‌ی ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات برنامه‌ریزی می‌شود. قیمت سرویس‌ها در این مصوبه براساس سرعت‌ها تنظیم شده است. همان‌گونه که قیمت سرویس‌های خانگی امروز در دسترس کاربران قرار دارد، قیمت سرویس‌های سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هم طبق مصوبه‌ی مذکور قابل دسترس خواهد بود و تغییری نخواهد داشت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات