تصاویر منتسب به صفحه‌نمایش میت 30 پرو فاش شد

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین تصاویر فاش‌شده از هواوی میت 30 پرو، جزئیات بیشتری از صفحه‌نمایش محصول آینده چینی‌ها را نمایان می‌کند.
تبلیغات

هفته گذشته شواهد بیشتری از شکل‌وشمایل احتمالی هواوی میت 30 پرو (Mate 30 Pro) افشا شد. روز سه‌شنبه تصاویری از قاب این گوشی با بریدگی مستطیل‌شکل روی آن منتشر شد که حاکی از وجود دوربین چهارگانه‌ای شبیه به میت 20 پرو بود. سه روز پیش نیز تصویری منتسب به پنل نمایشگر میت 30 پرو در زاویه‌ای نه‌چندان مناسب مشاهده شد که خمیدگی عمیق لبه این محصول را نمایان می‌کرد. اما در آخرین تصاویر فاش شده که در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافته‌اند، پنل نمایشگر میت 30 پرو از زاویه رو‌به‌رو قابل‌مشاهده است. این تصاویر که از فاصله نزدیک گرفته شده‌اند از وجود بریدگی روی صفحه‌نمایش حکایت دارند.

قبلا شایعه شده بود که هوای میت 30 پرو با حفره صفحه‌نمایش معرفی می‌شود؛ اما احتمال دارد که هواوی قالب بازکردن قفل صفحه‌نمایش با فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی را به میت 30 پرو بازگرداند. احتمال وجود حفره نمایشگر برای مدل معمولی میت 30 هنوز وجود دارد.

با توجه به تصاویر بالا، اگر فرض کنیم که حفره وسط مربوط به بلندگوی مکالمه باشد، تعداد حفره‌های دیگر روی ناچ مانند هواوی میت 20 پرو است. ضخامت کلی ناچ و حاشیه بالای آن نازک‌تر به‌نظر می‌رسد و صفحه‌نمایش طوری روی لبه خمیده‌ شده است که این‌طور به‌نظر می‌رسد که در طرفین حاشیه‌ای ندارد.

براساس این تصاویر فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد که اسکنر اثرانگشت داخل صفحه‌نمایش تعبیه شده باشد که در این صورت کاربر باید میان تشخیص چهره و اثرانگشت دست به انتخاب بزند.

اگر این تصاویر فاش شده واقعا مربوط به پنل صفحه‌نمایش میت 30 پرو باشند باید انتظار داشت که صفحه‌نمایش به پنل شیشه‌ای پشتی چسبیده باشد. این بدان معنی است که دیگر لبه‌‌ای برای قاب گوشی وجود نخواهد داشت. باید منتظر ماند تا مشخص شود که هواوی قصد دارد اندکی از لبه قاب را برای قراردادن کلیدهای فیزیکی باقی بگذارد یا خیر.

باتوجه به اطلاعات فاش‌شده سه روز گذشته، اندازه صفحه‌نمایش اولد میت 30 پرو، ۶.۷۱ اینچ و دارای رزولوشن +QHD خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که نرخ تازه‌سازی آن ۹۰ هرتز باشد.

سایر مشخصات فاش شده، پردازنده نسل‌بعدی کرین ۹۸۵ و مودم  Balong 5000 5G را شامل می‌شوند. به‌علاوه، انتظار می‌رود که یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۵۵ واتی و پشتیبانی از شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ واتی، بخش تغذیه‌ی الکتریکی محصول را تکمیل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات