تصویر محافظ صفحه نمایش هواوی Nova 5 فاش شد

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش شده از محافظ صفحه‌نمایش هواوی نوا 5 نشان می‌دهد که احتمالا، این گوشی بدون بریدگی(notch less) صفحه‌نمایش، عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد بعد از عرضه هواوی Maimang 8  در بازار چین، این شرکت به‌دنبال عرضه‌ی مدل دیگری از گوشی‌های هوشمند خود است. طبق گزارش‌های منتشر شده این غول چینی آماده‌ی عرضه‌ی سری Nova 5 از محصولات مربوط‌به گوشی‌های هوشمند خود است.

یک فیلم خصوصی از صفحه‌ی نمایش نوا 5 و نوا 5 پرو که در فضای مجازی فاش شده است، نشان می‌دهد، این گوشی‌ها با نمایشگر تمام صفحه و بدون هیچ‌گونه بریدگی در صفحه‌ی نمایش خود، منتشر خواهند شد.

این موضوع بیان‌گر این است که برای دوربین سلفی، احتمالا این غول فناوری چینی از مکانیسم دوربین پاپ‌آپ (pop-up)یا مکانیزم دوربین flip، شبیه آنچه اخیرا در ایسوس زنفون6 ( 6) یا سامسونگ گلکسی A80 دیده‌ایم، استفاده کرده است.

کاور هواوی نوا 5/Huawei Nova 5 screen protector

پیش‌تر نیز مرکز گواهی EEC، وجود مدل‌های SEA-LX1 و GLK-LX1U را به ترتیب برای هواوی Nova 5 و Nova 5i، تأیید کرده بود. تاییدیه‌ی EEC، هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات این گوشی‌ها منتشر نکرده بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، انتظار می‌رود که نوا 5 مجهز به صفحه‌ی نمایش OLED  باشد؛ اما هنوز در مورد اندازه‌ی دقیق آن، اطلاعی در دست نیست. پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ( in-display) به منظور ایمنی بیشتر عرضه شود. همچنین ممکن است حسگر اثر انگشت نوا 5 در لبه‌ی آن (side-mounted) باشد.

احتمالا این مدل جدید هواوی با پردازنده‌ی  هشت هسته‌ای کایرین 980 (Kirin 980)، عرضه می‌شود. براساس گزارش‌های منتشر شده در مورد دوربین نوا 5، این گوشی با دوربین سه‌گانه‌ی مجهز به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX586  سونی عرضه می‌شود. همچنین دوربین جلوی این گوشی یک snapper  ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

در صورت صحت اخبار منتشر شده، باتری این گوشی ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

اگرچه هنوز زمان رونمایی از گوشی هواوی نوا 5 مشخص نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود تا آخر ماه جاری، این گوشی‌ معرفی شده و بلافاصله بعد از رونمایی، به بازار عرضه شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات