اپل با ایرپاد اجازه اشتراک‌گذاری فیلم و موسیقی را با دوستان می‌دهد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
با ویژگی جدیدی که اپل معرفی کرد، از‌این‌پس می‌توان موسیقی یا فیلم را به‌صورت وایرلس برای ایرپاد دوستانمان ارسال کنیم.
تبلیغات

در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2019، اپل از ویژگی جدیدی رونمایی کرد که قطعاً در جمع‌های دوستانه کارایی بالایی خواهد داشت. به‌واسطه این قابلیت، از‌این‌پس کاربران می‌توانند موسیقی یا فیلمی که در حال شنیدن یا تماشای آن‌ هستند، مستقیماً ازطریق ایرپادشان به ایرپاد دوستانِ خود ارسال کنند.

البته اهالی کوپرتینو نحوه ارسال و دریافت را نشان ندادند؛ اما در تصویری که به نمایش درآوردند، دو آیفون را شاهد بودیم که درکنار یکدیگر قرار گرفته بودند؛  به‌احتمال‌زیاد، این قابلیت بخشی از ویژگی‌های جدید سرویس اپل موزیک باشد.

Airpods Connectivity

به‌لطف این ویژگی، دیگر برای شنیدن اصوات در موسیقی یا فیلم، نیازی نیست ایرپاد خود را از گوشمان بیرون بیاوریم و آن را به دوست خود بدهیم.

اپل به‌همین‌جا بسنده نکرد و قابلیتی مشابه را نیز برای هوم‌پاد معرفی کرد؛ بنابراین با نزدیک‌کردن، آیفون به هوم‌پاد، می‌توان موسیقی در‌حال‌پخش روی گوشی‌مان را مستقیماً به این بلندگوی هوشمند ارسال کنیم تو تجربه صوتی غنی‌تری به‌دست آوریم؛ با‌وجود‌این، بازهم اپل شیوه کارکرد این قابلیت را در عمل نشان نداد؛ اما به‌نظر می‌رسد که استفاده از آن سخت نباشد.

در انتها نیز کاربرانِ ایرپاد از‌این‌به‌بعد می‌توانند ازطریق سیری، پیام‌های دریافتی خود را بشنوند و پاسخ را نیز توسط تشخیصِ گفتار این دستیار صوتی، برای مخاطبان ارسال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات