مرسدس AMG GT3 مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز از نسخه جدید خودروی مسابقه‌ای AMG GT3 رونمایی کرد که دارای قابلیت‌های هوشمند با تمرکز بر مدیریت هزینه تیم است.
تبلیغات

در آستانه مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ سال ۲۰۱۹، مرسدس بنز از خودروی مسابقه‌ای AMG GT3 مدل ۲۰۲۰ رونمایی کرد. مرسدس AMG GT3 با ظاهر جدید و به‌روزرسانی‌های هوشمند در زیر پوست خود به نمایش درآمد.

2020 Mercedes-AMG GT3 / مرسدس بنز

تغییرات در مدل ۲۰۲۰ مرسدس AMG GT3 بر عملکرد واقعی متمرکز نیست، بلکه بر سهولت استفاده و مدیریت هزینه تمرکز می‌کند. پیشرانه ۶/۳ لیتری خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی در زیر کاپوت، اکنون طول عمر بیشتری دارد؛ درحالی‌که تنظیم بال‌های جلو و عقب در طول توقف‌های کوتاه (پیت‌استاپ) آسان‌تر شده است. جلو این خودروی مسابقه‌ای نیز مجدداً به منظور کاهش هزینه‌های تعمیر پس از تصادف، تغییر می‌یابد.

2020 Mercedes-AMG GT3 / مرسدس بنز

بخش جلویی بهینه‌شده خودرو، رادیاتور را به‌طور موثرتری محافظت می‌کند و میله‌های یکپارچه تازه توسعه داده‌شده، سطح حفاظت از واحدهای جلو خودرو مانند پیشرانه، محور جلو، فرمان و غیره را افزایش می‌دهد. با این پیشرفت‌ها، مرسدس AMG به اطمینان خاطر می‌رسد که حوادث جزئی و برخوردها به‌طور خاص منجر به هزینه‌های کمتری برای تیم‌ها در آینده شود یا به‌طور مطلوب بدون هزینه باشد.

2020 Mercedes-AMG GT3 / مرسدس بنز

شاید جالب‌ترین فناوری جدید این خودروی اسپرت چیزی است که مرسدس بنز آن را قابلیت «Drop Start» می‌نامد. دراپ استارت قابلیت جدیدی در ECU خودرو است که به‌طور خودکار پیشرانه را به محض پایین آمدن از جک‌ روشن می‌کند. به این معنی که راننده مجبور نیست قبل از خروج از پیت‌استاپ به روشن کردن مجدد پیشرانه فکر کند و خودرو این کار را برای آن‌ها انجام می‌دهد. در نتیجه نگرانی کمتری درباره کاهش عملکرد در شرایط مسابقه‌ای وجود دارد.

2020 Mercedes-AMG GT3 / مرسدس بنز

خودروساز آلمانی به‌زودی مرسدس AMG GT3 مدل ۲۰۲۰ را با آزمایش ۳۰ ساعته برای سنجش استقامت مواجه خواهد کرد تا از دوام آن مطمئن شود. تحویل این خودروی مسابقه‌ای از پایان سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات