گلکسی A90 سامسونگ احتمالا با نامی دیگر و فناوری شارژ سریع ۴۵ وات معرفی می‌شود

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی A90 احتمالا با نام دیگری و از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی R و بهره‌مندی از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تاکنون، اخبار غیررسمی مختلفی درباره‌ی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A90 منتشر شده است. قبل از رونمایی گلکسی A80 سامسونگ، این تصور وجود داشت اخباری که درباره‌ی میان‌رده‌ی بعدی کره‌ای‌ها منتشر می‌شود، مربوط‌به گلکسی A80 است؛ ولی درنهایت، اواخر فروردین‌ گلکسی A80 سامسونگ با دوربین سلفی چرخشی رونمایی شد

بعد از معرفی گلکسی A80، مجددا اخبار غیررسمی و شایعه‌های مختلفی درباره‌ی میان‌رده‌ی بعدی سامسونگ با نام گلکسی A90 منتشر شد. باتوجه‌به خبری که معروف‌ترین فاش‌کنندگان اخبار غیررسمی منتشر کرده‌اند، احتمالا دستگاهی با نام گلکسی A90 معرفی نشود و درنهایت، کره‌ای‌ها میان‌رده‌ی بعدی خود را با نام دیگری و از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی R معرفی خواهند کرد. 

Galaxy A80

افزون‌براین، کره‌ای‌ها در‌حال‌آماده‌شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی R و گوشی هوشمندی با شماره‌ی مدل SM-A90x هستند که تاکنون، با نام گلکسی A90 نام‌گذاری شده است. احتمال دارد این دستگاه اولین گوشی هوشمند از سری گلکسی R‌ باشد. 

ممکن است دستگاه جدید درکنار مدل دیگری به بازار عرضه شود و هر دو دستگاه با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و نمایشگر بزرگ معرفی شوند. به‌نظر می‌رسد یکی از گوشی‌های هوشمند نیز قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G را داشته باشد و دیگری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوربین روانه‌ی بازار شود. متأسفانه جزئیات بیشتری از میان‌رده‌های جدید سامسونگ منتشر نشده است؛ در نتیجه، هنوز نمی‌توان درباره‌ی مشخصات آن اظهارنظر کرد.

باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده‌ی منابع دیگری، به‌نظر می‌رسد گلکسی A90 با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی معرفی شود؛ درحالی‌که در‌حال‌حاضر، استاندارد فناوری شارژ سریع کره‌ای‌ها ۲۵ وات است. گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به استثنای نسخه‌ی 5G و تمامی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار کره‌ای‌ها، از سال‌های قبل تاکنون با فناوری شارژ سریع با توان یک‌سوم به بازار عرضه می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۱۰ پرو نیز با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات به بازار عرضه شود؛ درنتیجه، حداقل یکی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ در سال ۲۰۱۹ با این فناوری دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات