گوشی‌های هوشمند سری CC شیائومی با زبان طراحی متفاوت عرضه می‌شوند

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی با گوشی‌های جدید سری CC، جوانان و علاقه‌مندان به استفاده از محصولاتی با طراحی منحصر‌به‌فرد را هدف قرار داده است.
تبلیغات

شیائومی سال گذشته اقدام به خریداری شرکت میتو (Meitu) کرد که پیش‌بینی می‌شد نتیجه‌ی این اقدام تولید محصولاتی با نام شیائومی CC9 و نسخه‌ی ارزان‌تر شیائومی CC9e باشد. پیش‌تر شیائومی خبر از یک رویداد معرفی در روز جاری داده بود؛ اما در رویداد امروز محصولی معرفی نشد و شیائومی تنها به تشریح همکاری با میتو و محصولات نهایی آن پرداخت. 

شیائومی Xiaomi CC

لی جون (Lei Jun) مدیرعامل شیائومی امروز از سری جدید CC در سبد محصولات خود رونمایی کرد. به‌گفته‌ی وی، حروف CC از کلمات رنگارنگ و خلاق (Colorful & Creative) گرفته شده و محصولات آن توسط تیم شیک و خوش‌ذوق ۹۰ توسعه می‌یابند. در رویداد امروز هیچ محصولی معرفی نشد.

پیش‌بینی می‌شود اولین عضو خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی، CC9 نام داشته باشد که عدد ۹ موجود در آن از سن شیائومی گرفته شده است. این اولین باری نیست که شیائومی اقدام به هم‌نام کردن محصولی با سن شرکت می‌کند؛ پیش‌تر نیز شیائومی از استفاده از نام می ۷ برای مشابه شدن عدد به‌کار رفته در نام با سن شرکت، خودداری و گوشی جدید خود می ۸ را معرفی کرد. 

شیائومی Xiaomi CC9

گوشی‌های CC، سومین سری در سبد محصولات گوشی‌های شیائومی پس از ردمی (Redmi) و می (Mi) خواهد بود. این محصولات در طراحی خود از زبانی متفاوت نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی بهره می‌برند که توسط دانشجویان خلاق و برای کاربران جوان و علاقه‌مند به مُد که از محصولاتی متمایز استفاده می‌کنند، تولید خواهد شد. تیم طراحی شیک و خوش‌ذوق ۹۰، در وهله‌ی اول جنبه‌ی بصری دستگاه را مدنظر قرار خواهند داد تا بدین ترتیب نتوان انتظار مشخصات فنی قابل‌توجه و منحصربه‌فردی را از محصولات سری CC داشت.

لی جون همچنین از جوانان علاقه‌مند به دیده شدن به‌عنوان بازار هدف سری جدید گوشی‌های خود خبر داد. این دسته از کاربران زمان زیادی را صرف عکاسی از خود می‌کنند که گوشی‌های CC شیائومی نیز به‌لطف تجهیز به فناوری‌های توسعه‌یافته در آزمایشگاه‌های Xiaomi X Meitu AI Aesthetics، توانایی بالایی در ثبت تصاویر و استفاده از فیلترهای زیباسازی خواهند داشت. درواقع در گوشی‌های جدید شیائومی شاهد فیلترهای جدید و استفاده ی گسترده‌تر از هوش مصنوعی برای ارتقای قابلیت‌های زیباسازی دوربین خواهیم بود؛ موردی که در حداقل در کشور چین در حال حاضر متقاضیان زیادی دارد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات