رنو ترایبر معرفی شد

پنج‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
مطالعه 4 دقیقه
رنو برای هند که یکی از بازارهای هدف این شرکت محسوب می‌شود، مدل جدیدی با نام ترایبر را معرفی کرده است.
تبلیغات

رنو به‌تازگی شاسی‌بلند جدیدی با نام ترایبر (Triber) را برای بازار هند معرفی کرده تا نشان بدهد که هند، هنوز هم یکی از بازارهای هدف این شرکت محسوب می‌شود. ترایبر به خانواده کراس‌اورها و شاسی‌بلند‌های محبوبی همچون کویید، داستر و کپچر در بازار هند می‌پیوندد. رنو ترایبر تا ۷ سرنشین را در خود جای می‌دهد و از بزرگ‌ترین فضای بار در کلاس خودروهای شاسی‌بلند ۵در هم‌رده بهره می‌برد.

رنو تریبر

از نظر طراحی، ترایبر به‌عنوان مدل کشیده‌شده و بزرگتر از کویید محسوب می‌شود و در قسمت عقبی خودرو شاهد شباهت‌های زیادی با فورد اکواسپرت هستیم. در قسمت جلویی خودرو، ظاهر به‌روزرسانی‌ شده و جدیدی را شاهد هستیم. جلوپنجره نشان رنو را در خود جای داده و در ادامه به دو چراغ LED کشیده در طرفین می‌رسیم. کمی پایین‌تر، چراغ‌های روشنایی در روز تریبر قرار گرفته‌اند که از ظاهر جدید بهره می‌برند.

رنو تریبر

در قسمت داخلی خودرو، شاهد طراحی مینیمالیستی هستیم؛ اما رنو از یک نمایشگر بزرگ در قسمت میانی کنسول استفاده کرده که برای مدل‌های لوکس‌تر، از قابلیت اندروید اتو بهره خواهد برد. در کنسول وسط، کانا‌ل‌های سیستم تهویه‌ و دکمه روشن‌وخاموش‌شدن خودرو قرار‌گرفته است.

رنو تریبر

در قسمت زیرین کنسول، یک فضای بزرگ درنظر گرفته‌ شده که دارای پورت USB/AUX هم هست. در قسمت پایین نمایشگر، سه دکمه متفاوت برای تنظیم سیستم تهویه درنظر گرفته‌ شده که تنظیم تهویه مطبوع برای ردیف دوم صندلی‌ها را شامل می‌شود. پیشرانه‌ی اصلی رنو ترایبر از نوع ۱ لیتری با ۷۲ اسب‌بخار قدرت و ۹۶ نیوتن‌متر گشتاور است. قطعا این پیشرانه توجه شما را به‌خود جلب نمی‌کند؛ اما به‌گفته‌ی رنو، قدرت پیشرانه‌ برای مصرف‌کنندگان هندی کافی است. در حالت استاندارد، رنو ترایبر با جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی عرضه‌ می‌شود؛ اما انتخاب جعبه‌دنده‌ی نیمه خودکار هم در دسترس است.

رنو تریبر
رنو تریبر
رنو تریبر

شرکت رنو ادعا می‌کند ترایبر در بازار هند رقیب مستقیم ندارد و با عرضه‌ی این خودرو در بازار، فروش سالیانه رنو تا ۳ سال آینده به‌میزان ۲۰۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت. قیمت ترایبر هنوز مشخص نیست؛ اما به‌گفته‌ی رنو‌، این مدل به‌نحوی قیمت‌گذاری می‌شود که بازار رقابتی‌ داشته باشد.

رنو تریبر

ترایبر در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی به نمایندگی‌های رنو در هند راه پیدا می‌کند. تولید این خودرو هم در هند انجام می‌گیرد. به‌گفته‌ی، تیری بالور، مدیرعامل گروه رنو:

هند برای گروه رنو بازار هدف محسوب می‌شود. ما در بازار هند تازه‌کار هستیم؛ اما به‌همراه استراتژی‌های آینده‌نگرانه، اهداف بلند‌پروازانه‌ای را در سر داریم. قصد داریم میزان فروشمان را تا سال ۲۰۲۲، دو برابر کنیم. به‌همین دلیل، رنو ترایبر را عرضه خواهیم کرد که برای بازار اصلی هند درنظر گرفته‌ شده است. رنو ترایبر در هند پایه‌گذاری‌ شده، توسعه یافته و تولید‌ شده است. بنابراین ترایبر قبل از اینکه در بازار جهانی عرضه شود، اول برای مشتریان هندی دردسترس خواهد بود. این خودرو شرایط را کاملا زیر و رو می‌کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات