پوکو لانچر ۲ با طراحی پیشرفته و قابلیت‌های جدید منتشر شد

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی نسخه‌ی دوم پوکو لانچر را با طراحی پیشرفته و قابلیت‌های جدید منتشر کرد. پیش‌تر، نسخه‌ی اولیه‌ی پوکو لانچر هم‌زمان با معرفی گوشی شیائومی پوکوفون اف وان رونمایی شده بود.
تبلیغات

مرداد سال گذشته، شیائومی پوکوفون F1 را با اسنپدراگون ۸۴۵ و قیمت ۳۰۰ دلاری معرفی و رابط کاربری اختصاصی آن را پوکو لانچر (Poco Launcher) نام‌گذاری کرد. درنهایت، غول فناوری چینی رابط کاربری پوکو لانچر را در گوگل‌پلی به‌اشتراک گذاشت تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. حالا این شرکت نام‌آشنای چینی نسخه‌ی دوم رابط کاربری پوکو لانچر را منتشر کرده و ویدئویی از قابلیت‌های آن لانچر به‌اشتراک گذاشته است. 

لانچر پوکو / poco launcher

در نسخه‌ی جدید پوکو لانچر، پس‌زمینه‌ حالت نیمه‌شفاف دارد و ازنظر طراحی نیز تغییراتی در رابط کاربری‌اش به‌وجود آمده که باعث می‌شود کاربر بتواند تجربه‌ی بهتری در کارکردن با رابط کاربری داشته باشد. با پس‌زمینه‌ی نیمه‌شفاف، می‌توان از پس‌لایه‌ی سفید یا مشکی یا خاکستری، تصویر پس‌زمینه را مشاهده کرد. میزان شفافیت پس‌زمینه تنظیم‌شدنی است؛ درنتیجه، در حالت تیره (Dark Mode) کاربر می‌تواند تصویر پس‌زمینه را هم‌زمان ببیند. 

وجود فضایی برای سفارشی‌سازی تنظیمات، ازجمله دلایل استقبال کاربران از پوکو لانچر است. امکان گروه‌بندی اپلیکیشن‌ها در گروه‌هایی همچون سرگرمی و شبکه‌های اجتماعی در پوکو لانچر مهیا است و در نسخه‌ی دوم و به‌روزرسانی‌شده نیز امکان حذف دسته‌بندی‌های و گروه‌بندی‌های پیش‌فرض وجود دارد؛ ازاین‌رو، دست کاربران در نسخه‌ی جدید برای گروه‌بندی اپلیکیشن‌ها بازتر شده و می‌توانند باتوجه‌به سلیقه‌ی خود کار را پیش ببرند. 

برخی بر این باور هستند که انتشار نسخه‌ی دوم پوکو لانچر می‌تواند پیش‌زمینه‌ی معرفی دومین مدل گوشی هوشمند پوکوفون باشد؛ اما در ویدئو منتشرشده، به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند می میکس ۳ شیائومی نمایش داده شده است. برای تیم تخصصی که روی رابط کاربری کار می‌کنند، به‌روزرسانی نرم‌افزاری نمی‌تواند کار سختی باشد و قطعا شیائومی درصدد است امکان تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات