فضای اختصاصی برای فرود خودرو پرنده در میامی ساخته می‌شود

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرکز جهانی پارامونت میامی در آمریکا که تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، مکانی اختصاصی برای فرود خودرو پرنده دارد.
تبلیغات

احتمالا‌ خودروهای پرنده همان آینده‌ای نباشند که برخی از برنامه‌های تلویزیونی مانند The Jetsons باعث می‌شوند باور کنیم حداقل با روند کنونی چنین چیزی شاید مقدور نباشد. بااین‌حال، خواه شما این‌طور فکر کنید که خودرو پرنده بختی برای به‌واقعیت‌پیوستن دارد یا نه، بعضی از شرکت‌ها به‌طورجدی روی این پروژه و آسمانی آینده‌محور پر از ماشین پرنده کار می‌کنند. یکی از شواهد این موضوع، شرکت ساختمان‌سازی مستقر در میامی ایالت فلوریدا است. 

این آسمان‌خراش مسکونی درحال‌ساخت در مرکز شهر میامی قرار دارد و سال گذشته برنامه‌های خود را برای ارائه‌ی «عرشه‌ی سقفی» مطرح کرد؛ پروژه‌ای که امکان پرواز با خودرو پرنده را برای مشتریان ثروتمند آسمان‌خراش فراهم می‌کند. طبق گفته‌های شبکه‌ی خبری WSVN 7، مرکز جهانی ۶۰ طبقه‌ی پارامونت میامی زمانی‌که به‌پایان برسد، اولین فضای اختصاصی برای فرود خودرو پرنده را ارائه می‌دهد. دانیل کادسی، مدیرعامل و توسعه‌دهنده‌ی پروژه می‌گوید انیمیشن The Jetsons الهام‌بخش رسیدن به این ایده بوده است. 

Flying Car / خودروی پرنده
از زمانی‌که The Jetsons نمایش داده شد، مردم آمریکا درباره‌ی خودروهای پرنده صحبت می‌کنند. دقیقا‌ این موضوعی است که به شما الهام می‌بخشد؛ موضوعی که وقتی در‌حال‌ساخت پروژه هستید، به آن فکر می‌کنید. خب شما از خود می‌پرسید آینده چطور است؟ در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما درواقع می‌توانید به خانه‌ی خود برسید و روی سقف فرود بیایید و به‌جای واردشدن ازطریق لابی در طبقه‌ی همکف، می‌توانید از پشت بام به ورودی خانه‌تان دسترسی داشته باشید.

کادسی تصور می‌کند بزرگ‌راه‌های پرترافیک و خیابان‌های شلوغ میامی تقاضا در فلوریدای جنوبی برای پرواز خودرو پرنده را به‌‌ویژه در جامعه‌ی ثروتمند، به‌دنبال خواهد داشت. همچنین، وی یادآور می‌شود که هم‌اکنون در‌حال‌مذاکره با تعدادی از تولیدکنندگان خودروهای پرنده است؛ اگرچه هنوز هیچ‌کدام از این شرکت‌ها خودرو پرنده در‌دسترس عموم قرار نداده‌اند.

مرکز جهانی پارامونت میامی وقتی تکمیل شود، با بیش از ۵۰۰ واحد و ۱۲ پنت‌هاوس لوکس و یک «عرشه‌ی سقفی» دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. مسئولان این پروژه قول داده‌اند آن را قبل از پایان سال جاری میلادی تکمیل کنند.

دانلود    360P      720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات