نسخه بتا اندروید Q در دسترس ۱۱ گوشی هوشمند شیائومی قرار می‌گیرد

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یازده مدل گوشی هوشمند شیائومی نسخه‌ی بتای اندروید Q را در فصل چهارم ۲۰۱۹ و فصل اول ۲۰۲۰ دریافت می‌کنند.
تبلیغات

درحالی‌که نسخه‌ی بتای اندروید Q دردسترس گوشی‌های هوشمند شرکت‌هایی همچون گوگل و هواوی و وان‌پلاس قرار دارد، شیائومی اعلام کرده گوشی‌های آتی‌اش با نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل گوگل عرضه خواهند شد. غول فناوری چینی فهرستی از ۱۱ گوشی هوشمند خود را منتشر کرده که قرار است نسخه‌ی بتای اندروید Q را دریافت کنند. انتظار می‌رود از بین این تعداد، ۹ گوشی هوشمند شیائومی در فصل چهارم ۲۰۱۹ و دو دستگاه دیگر نیز بین ماه‌های ژانویه و مارس۲۰۲۰ نسخه‌ی بتای اندروید Q را دریافت کنند.

شیائومی می میکس 3 / Xiaomi Mi Mix 3

گوشی هوشمند 

برنامه‌ی دریافت اندروید Q 

می ۹ 

فصل چهارم ۲۰۱۹ 

می ۹ اس ای

فصل چهارم ۲۰۱۹

ردمی K20  پرو

فصل چهارم ۲۰۱۹

ردمی K20

فصل چهارم ۲۰۱۹

می ۸ 

فصل چهارم ۲۰۱۹

می ۸ پرو 

فصل چهارم ۲۰۱۹

می ۸ اکسپلورر

فصل چهارم ۲۰۱۹

می میکس 2S

فصل چهارم ۲۰۱۹

می میکس ۳

فصل چهارم ۲۰۱۹

ردمی نوت ۷ پرو 

فصل اول ۲۰۲۰

ردمی نوت ۷

فصل اول ۲۰۲۰

همان‌طورکه در فهرست منتشرشده‌ی شیائومی مشاهده می‌کنید، گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو با آنکه زودتر از سایر پرچم‌داران این فهرست به بازار عرضه می‌شوند، دیرتر از سایر محصولات نسخه‌ی بتای اندروید Q را دریافت خواهند کرد. درنتیجه، به‌نظر می‌رسد زمان عرضه‌ی دستگاه‌های شیائومی ارتباطی به زمان دریافت نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید ندارد. شیائومی انتظار دارد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری می و سری می میکس بتوانند فروش درخورتوجهی رقم بزنند و ظاهرا به‌همین‌دلیل، ابتدا نسخه‌ی بتای اندروید Q در دسترس این دستگاه‌ها قرار می‌گیرد. 

اوایل خرداد، ردمی K20 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد و در همان زمان، شیائومی اعلام کرد این گوشی هوشمند در برنامه‌ی دریافت نسخه‌ی بتای اندروید Q قرار دارد. گفتنی است آخرین اخبار از یکپارچه‌سازی رابط کاربری MIUI و سیستم‌عامل اندروید حکایت می‌کنند. این بدان معنی است که حتی اگر پرچم‌دار ردمی برای دریافت اندروید Q آماده باشد، به‌صورت رسمی نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اندورید Q را اجرا نخواهد کرد تا تیم شیائومی رابط کاربری Mi را آماده بهره‌برداری کند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید هوشمندانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید، در بخش محصولات زومیت بیابید. افزون‌براین، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات