سامسونگ تلویزیون ۲۹۲ اینچی 8K معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از محصول جدید خود در خانواده‌ی تلویزیون‌های غول‌پیکر 8K رونمایی کرد که هر دیواری را به یک سینمای باکیفیت تبدیل می‌کند.
تبلیغات

همه‌ی ما این رویا را داریم که دیوارهای خانه‌ی خود را به نمایشگری باکیفیت تبدیل کنیم. کاری که نه‌تنها تماشای فیلم و سریال را جذاب‌تر می‌کند، بلکه شاید برای تماس‌های تصویری هم تجربه‌ی شگفت‌انگیزی باشد. سامسونگ قدم مثبتی در تحقق این رویا برداشته و با معرفی تلویزیون The Wall Luxury بیش از همیشه احتمال تبدیل کردن دیوارها به سینما را به حقیقت نزدیک کرده است.

تلویزیون جدید سامسونگ از فناوری MicroLED استفاده می‌کند. کاربر می‌تواند محصول جدید کره‌ای‌ها را در انواع ابعاد از ۷۳ اینچ با کیفیت 2K تا ۲۹۲ اینچ و کیفیت 8K خریداری کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 از نسخه‌ی اول تلویزیون‌های غول‌پیکر خود به‌نام The Wall رونمایی کرده بود. آن تلویزیون نیز با ابعاد ۲۱۹ اینچی یک دستاورد عظیم محسوب می‌شد که کیفیت رنگ و عمق تصویر مثال‌زدنی را نشان می‌داد. اکنون نسخه‌ی لاکچری از این تلویزیون، به‌عنوان نمادی از به‌حقیقت‌پیوستن رویای تلویزیون‌های قابل‌توسعه معرفی شد.

سامسونگ برای کاربران مشکل‌پسندی که کیفیت 8K و ابعاد ۲۹۲ اینچی برایشان جذاب نیست، قابلیت‌های بیشتری را در نظر گرفته است. عمق کمتر از ۳۰ میلی‌متر نمایشگر، صفحه‌ی جلویی نازک و بدون حاشیه و قاب‌های دکوراسیونی متنوع، احتمالا هر کاربری را به خرید محصول جدید کره‌ای‌ها تشویق خواهد کرد. به‌علاوه کاربران می‌توانند تلویزیون را همیشه روشن نگه دارند تا در زمان عدم نمایش فیلم و محتوای دیگر، تصاویر هنری جذاب و زیبا نمایش دهد. با چنین کاربردی، تلویزیون سامسونگ به قابی غول‌پیکر برای نمایش آثار هنری تبدیل می‌شود. درنهایت قابلیت HDR نیز در محصول کره‌ای‌ها قرار دارد که روشنایی حداکثری دو هزار نیت و نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه می‌کند.

The Wall Luxury

تلویزیون جدید کره‌ای‌ها به پردازنده‌ی حرفه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است. سامسونگ پردازنده‌ی تلویزیون غول‌پیکر خود را به‌نام Quantom Processor Flex معرفی می‌کند که وظایف پیچیده‌ی دوگانه را بر عهده دارد. پردازنده علاوه‌بر بهینه‌سازی تصویر منبع، باید آن را برای ابعاد متنوع تلویزیون مقیاس‌دهی و تنظیم کند.

هنوز مشخص نیست که آیا خریداران نسخه‌های کوچک‌تر تلویزیون می‌توانند از پنل‌های LED بیشتر برای بزرگ کردن محصول استفاده کنند یا خیر. به‌علاوه قیمت تلویزیون در انواع مختلف نیز مشخص نیست. تنها جزئیات منتشر شده، زمان عرضه‌ی تلویزیون The Wall Luxury به بازار است که ماه ژوئن سال جاری خواهد بود. به‌هرحال محصول کره‌ای‌ها بدون رقیب هم نخواهد بود و سونی هم تلویزیون‌های بسیار حرفه‌ای با استفاده از پنل‌های MicroLED معرفی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات