شیائومی Smart Watch 2 و Health Watch مجهز به حسگر ECG را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
انتظارها به پایان رسید و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شیائومی دو ساعت هوشمند خود را با حس‌گر الکتروکاردیوگرام (ECG) رونمایی کرد.
تبلیغات

هوآمی (Huami) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی، دو مدل جدید ساعت هوشمند را رونمایی کرد؛ ساعت‌های هوشمندی که برخلاف انتظارها Verge 2 و BIP 2 نیستند. این دو ساعت هوشمند جدید از حس‌گر الکتروکاردیوگرام (ECG) درکنار حس‌گر ضربان قلب اپتیکال بهره برده‌اند، همان حسگری که اپل واچ ۴ به آن مجهز است.

Amazfit Smart Watch 2

اولین ساعت هوشمندی که شیائومی از آن رونمایی کرده است، اسمارت واچ ۲ (Amazfit Smart Watch 2) نام دارد. این ساعت هوشمند مشابه محصول قبلی این شرکت یعنی ورج (Amazfit Verge) است با این تفاوت که صفحه‌نمایش ساعت هوشمند جدید بزرگتر و واضح‌تر شده است. ساعت هوشمند اسمارت واچ ۲ صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی با کیفیت اولد و رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد درحالی‌که محصول قبلی این شرکت ساعت هوشمند ورج صفحه‌نمایش ۱.۳۰ اینچی با وضوح تصویر ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی داشت. گوریلا گلس 3 وظیفه حفاظت از صفحه‌نمایش شیائومی اسمارت واچ ۲ را بر عهده دارد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید شیائومی می‌توان به تراشه اسنپدراگون Wear 2500، رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه ۴ گیگابایتی اشاره کرد. این ساعت هوشمند جدید سیستم‌عامل Amazfit اختصاصی دارد که با اندروید ۴.۴ و iOS 10 و بالاتر سازگار است.

باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی در حالت استفاده از سیم‌کارت 4G تا ۲۸ ساعت دوام داشته و یک میکروفون و یک بلندگو نیز در این ساعت وجود دارد.  GPS با پشتیبانی از GLONASS و BeiDou نیز وظیفه موقعیت‌یابی این ساعت هوشمند را بر عهده دارد. این ساعت هوشمند به حسگر ECG نیز مجهز بوده و قادر است ۶۰ دقیقه اطلاعات ECG را ضبط و آن را به‌صورت محلی ذخیره کند. قاب ساخته‌شده این ساعت هوشمند از جنس سرامیک زیرکونیوم و تا ۵ اتمسفر زیر آب مقاوم است و شیائومی اعلام کرده که نسخه استاندارد این محصول ۱۴۵ دلار و نسخه مجهز به حسگر ECG  قیمت ۱۹۰ دلاری است. شیائومی همچنین اعلام کرده که این ساعت هوشمند نسخه‌ای تحت عنوان Avengers Limited Edition خواهد داشت که قیمت آن ۲۱۵ دلار خواهد بود.

Amazfit Health Watch

دومین ساعت هوشمندی که توسط شیائومی رونمایی شد، Amazfit Health Watch نام دارد. این ساعت هوشمند قابی مربعی مانند Amazfit Bip داشته و صفحه‌نمایش رنگی آن ۱.۲۸ اینچ (۱۷۶ در ۱۷۶ پیکسل) است. باتری این ساعت هوشمند جدید ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت قدرت دارد و نباید زیاد روی دوام آن حساب باز کرد، چراکه تنها برای ۷ روز کار می‌کند و پس از آن به شارژر احتیاج پیدا خواهد دارد. در این محصول نیز مانند اسمارت واچ ۲ تمرکز بر حسگر ECG و حس‌گر ضربان قلب اپتیکال است و Health Watch نیز از هردوی این حسگرها بهره برده است.

این ساعت هوشمند سبک ۲۵ گرمی تا ۳ اتمسفر زیر آب مقاوم است و ۱۰۰ دلار قیمت دارد. این گوشی قرار است تا اواخر ماه میلادی جاری در چین عرضه شود.

قیمت موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع ساعت و دست‌بند هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع دستبندهای شیائومی، سامسونگ و اپل و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات