احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ نسخه 5G خواهد داشت

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حاکی از آن است اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، نسل بعدی تراشه‌ی پرچم‌دار این شرکتُ با پشتیبانی از ارتباط 5G راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

اسنپدراگون ۸۵۵ درحال‌حاضر پردازنده‌ی مرکزی بسیاری از پرچم‌داران ۲۰۱۹ متعلق به شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن‌همراه است. رونالد کوانت (Ronald Quandt)، از مجله‌ی آنلاین WinFuture و وب‌سایت GizChina، شایعاتی درباره‌ی وجود نسخه 5G اسنپدراگون ۸۶۵ منتشر کرده است.

آن‌ها معتقدند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ دو نسخه‌ی 5G و 4G خواهد داشت. باتوجه‌به‌اینکه تکنولوژی اینترنت 5G هنوز فراگیر نشده‌ است، وجود این دو نسخه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ دست تولیدکنندگان تلفن‌همراه را برای تولید نسخه‌های ارزان‌تر از پرچم‌داران خود برای بازارهای فاقد اینترنت 5G بازمی‌گذارد.

Qualcomm Snapdragon

مودم 5G باشد یا نباشد؛ مسئله این است

درحال‌حاضر، گوشی‌های هوشمندی همانند گلکسی اس ۱۰ سامسونگ نسخه 5G دارند و تجربه‌ی استفاده از اینترنت 5G را می‌توانند به کاربران ارائه دهند؛ اما این تکنولوژی نوپا است و زیر‌ساخت‌های آن در شهر‌های معدودی وجود دارد. البته، باید به این نکته اشاره کرد که زیرساخت‌ مربوط‌به شبکه‌های 5G رفته‌رفته بهبود خواهد یافت.

به‌طورحتم، عرضه‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در دو نسخه با بهره‌گیری از ارتباط 5G و 4G این امکان را به مشتریان کوالکام می‌دهد تا بنابر نیازهای خود از تراشه‌ی پرچم‌دار جدید استفاده کنند و درصورت استفاده از نسخه‌ی 4G، فضای بیشتری برای استفاده از ماژول‌های دیگر داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات