کارت هدیه ۲۵ دلاری آمازون در ازای اسکن سه بعدی بدن

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
آمازون در ازای اسکن سه‌بعدی بدن، به داوطلبان، کارت هدیه‌ی ۲۵ دلاری می‌دهد. قرار نیست اطلاعاتی در مورد اسکن انجام‌شده در اختیار داوطلبان قرار گیرد.
تبلیغات

آمازون  بار دیگر طرحی برای اسکن بدن داوطلبان درنظر گرفته است. به‌نظر می‌رسد به داده‌های اسکن سه‌بعدی بدن نیاز دارد. داوطلبانی که در طرح اسکن سه‌بعدی بدن آمازون شرکت کنند، کارت هدیه‌ی ۲۵ دلاری دریافت خواهند کرد. 

داوطلبان به شرکت در طرح اسکن سه‌بعدی بدن، ابتدا باید فرم ثبت‌نام آنلاین را پر کنند. به‌نظر می‌رسد آمازون قصد دارد از داده‌های اسکن سه‌بعدی بدن در آزمایشگاه‌های خود استفاده کند. البته هنوز اطلاعات بیشتری در مورد هدف آمازون از اجرای این برنامه نیست. 

amazon

هدف آزمایشگاه آمازون بررسی تنوع شکل‌های بدن است. براساس اطلاعات مندرج در فرم ثبت‌ نام، اسکن داوطلبان در دو مکان مختلف در نیویورک انجام می‌شود. داوطلبانی که ازطریق فرم موجود در وب‌سایت برای اسکن سه‌بعدی اعلام آمادگی کرده و نام آن‌ها از سوی آمازون تأیید شده باشد، موظف هستند تا قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن برابر با ۹ تیرماه به یکی از آدرس‌های مشخص‌شده در فرم ثبت‌نام مراجعه کنند. بدن هر داوطلب تنها یک‌بار اسکن سه‌بعدی می‌شود و مدت زمان هر جلسه نیز ۳۰ دقیقه است. براساس اطلاعات فرم ثبت‌نام، داده‌های داوطلبان برای تحقیق و توسعه‌ی محصولات داخلی آمازون مورد استفاده قرار خواهد کرد و جنبه‌ی بازاریابی برای شرکت دیگری ندارد.  

باتوجه به توضیحاتی که در فرم ثبت‌نام ارائه شده، از داوطلبان خواسته شده در حین اسکن سه ‌بعدی لباس‌های سبک‌تری بپوشند. ظاهرا داوطلبان در جلسه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای اسکن سه‌بعدی، موظف هستند توافق‌نامه‌ای را امضا کنند. براساس مفاد توافق‌نامه، هر شرکت‌کننده متعهد می‌شود تجارب خود را از جلسه‌ی اسکن سه‌بعدی با کسی درمیان نگذارد و هر آنچه دیده و تجربه کرده را به‌صورت محرمانه حفظ کند.

این اولین‌بار نیست که آمازون در مورد فرم بدن انسان چنین کنجکاوی را از خود نشان می‌دهد. پیش‌تر نیز  وال‌استریت ژورنال گزارش کرده بود که  غول تجارت الکترونیک، سال گذشته‌ی میلادی طرح اسکن بدن مشتریان خود را در پیش گرفته بود تا در یک بازه‌ی زمانی ۲۰ هفته‌ای تغییرات فرم بدن و سایز مشتریان را رصد کند. آمازون به داوطلبانی که در این طرح شرکت می‌کردند، کارت‌های هدیه‌ی ۲۵ دلاری هدیه می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات