کتاب معرفی کنید، از زومیت جایزه بگیرید

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
زومیت با هدف ترویج هرچه‌بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی، به خوانندگانی جایزه می‌دهد که در بخش نظرات مطلب هفتگی معرفی کتاب، کتابی خواندنی معرفی کنند.
تبلیغات

کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی را باید ازجمله مهم‌ترین عواملی دانست که بسیاری از کارشناسان مسائل فرهنگی و اجتماعی از آن به‌عنوان شاخصی برای سنجش پیشرفت‌ها در ابعاد مختلف استفاده می‌کنند. فارغ از تمام بحث‌های اجتماعی درباره‌ی اهمیت مطالعه، خواندن کتاب ازجمله سرگرمی‌هایی است که این روزها با ظهور فناوری‌های نوین کمی کم‌رنگ‌تر از پیش شده است.

در چند ماه گذشته، در زومیت سعی کرد‌ه‌ا‌یم با معرفی کتاب‌های خواندنی و البته کاربردی، سهمی در ارتقای میزان مطالعه داشته باشیم. حال تصمیم گرفته‌ایم برای افزایش مشارکت خوانندگان و همراهان زومیت، تعامل در بخش معرفی کتاب را دوطرفه کنیم. شما کاربران زومیت می‌توانید از امروز و پس از انتشار جدیدترین مطلب معرفی کتاب زومیت، با معرفی کتاب در بخش نظرات، بخت خود را برای برنده‌شدن کتابی آزمایش کنید که در همان قسمت معرفی شده است.

در آخر هر هفته، مطلبی با عنوان معرفی کتاب در زومیت منتشر و به‌صورت مفصل کتاب‌های مختلف را بررسی می‌کنیم. در مدت یک هفته‌ بین افرادی که کتاب‌هایی در بخش نظرات معرفی کرده‌اند، قرعه‌کشی می‌کنیم و به قید قرعه کتاب‌های مختلفی هدیه می‌دهیم. پس شما کاربران محترم زومیت می‌توانید در پست‌های معرفی کتاب، کتاب‌های دلخواهتان را معرفی کنید و به‌راحتی برنده‌ی کتاب دیگری باشید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات