رنو مگان R.S. Trophy-R رکورد سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ را شکست

رنو مگان R.S. Trophy-R با شکستن رکورد هوندا سیویک تایپ R، به سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ تبدیل شد.

رنو مگان R.S. Trophy-R موفق به شکست رکورد هوندا سیویک در کلاس خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلو در پیست نوربرگ رینگ شد. پیش از این، هوندا سیویک با زمان ۷:۴۳.۸ دقیقه رکورد دارد بود. در همین راستا، شرکت رنو ویدیویی از ثبت رکورد ۷:۴۰.۱ دقیقه مگان R.S. Trophy-R را هم منتشر کرده است. رنو تنها چند صد دستگاه از این خودرو را به‌فروش می‌رساند و خریداران باید برای سفارش این خودرو عجله کنند.

رنو مگان تروفی R

هاچبک جذاب فرانسوی تا اواخر سال ۲۰۱۹ در خیابان‌ها و پیست‌های مختلف اروپا حضور خواهد یافت و ۳ روز دیگر، پیش از برگزاری مسابقه فرمول یک موناکو به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. شرکت رنو بالاخره مشخصات فنی این مدل را منتشر کرده است. رنو مگان R.S. Trophy-R از پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که همانند مدل تروفی، ۲۹۶ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رنو مگان تروفی R

به منظور دستیابی به رکوردهای سریع‌تر، رنو مگان تروفی R نسبت به مدل قبلی ۱۳۰ کیلوگرم سبک‌تر شده؛ اما رنو تاکنون اعلام نکرده که چه تغییراتی روی خودرو انجام گرفته است. رنو مگان R.S. Trophy-R در حالت استاندارد بدون صندلی‌های عقب معرفی‌شده و برای ایمنی و دوام بیشتر، از رول‌کیج بهره می‌برد. به‌منظور کاهش وزن، شیشه‌های جانبی با شیشه‌های پلکسی‌گلس سبک‌وزن تعویض شده‌اند.

رنو مگان تروفی R

علاوه‌براین، شرکت رنو اعلام کرده آیرودینامیک خودرو بهبود‌ یافته و تغییرات قابل توجهی روی محور متحرک انجام گرفته است. اکنون شرکت هوندا که اخیرا مشغول تست و بررسی مدل جدید سیویک تایپ R بوده است، باید با کاهش زمان حداقل ۳.۷ ثانیه‌ای نسبت به نمونه‌ی قبلی برای باز‌پس‌گیری رکورد خود در جهنم سبز تلاش کند. مدل جدید هوندا سیویک تایپ R به منظور کاهش وزن از سقف فیبرکربنی بهره می‌برد؛ اما تاکنون هیچ اطلاعات دیگری از این خودرو منتشر نشده است.

منبع motor1

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات

بیشتر بخوانید