زیان عملیاتی ال جی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹

پنج‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با ادامه مشکلات مربوط‌به بخش گوشی‌های هوشمند، ال‌جی در سه‌ماهه‌ی نخست سال مالی ۲۰۱۹، با زیان عملیاتی مواجه شده است.
تبلیغات

ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد. باتوجه‌به این گزارش، وضعیت بخش مربوط‌به گوشی هوشمند رضایت‌بخش نیست. درآمد این شرکت کره‌ای بین ماه ژانویه و مارس، تنها ۱.۳۴ میلیارد دلار بوده است. این مقدار براساس درآمد سالانه، با کاهش ۳۰ درصدی و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است.

براساس گزارش خبرگزاری‌های رسمی، بخش مربوط‌به ارتباطات موبایلی شرکت (LG Mobile Communications Company) تلاش کرده است با وجود روند بازسازی  تجارت گوشی‌های هوشمند خود، زیان عملیاتی خود را به ۱۸۱ میلیون دلار محدود کند.

انتظار می‌رود با عرضه وی 50 تینکیو 5G ال‌جی (LG V50 ThinQ 5G)، شاهد تغییرات مثبتی در درآمدهای این شرکت در سه‌ماهه‌ی دوم سال باشیم. همچنین انتقال کارخانه‌های تولیدی ال‌جی از کره جنوبی به ویتنام سوددهی و رقابت‌پذیری محصولات این شرکت را در نیمه دوم سال، بهبود خواهد بخشید.

بخش‌های دیگر شرکت با عملکرد مثبت خود، کمک کرده‌اند تا این غول الکترونیک کره‌ای همچنان در وضعیت مناسب قرار داشته باشد. مجموع درآمدهای شرکت ۱۳.۲۷ میلیارد دلار و سود ناخالص آن ۸۰۱.۲۵ میلیون دلار بوده است. بنابراین خبر خوب برای طرفداران محصولات شرکت کره‌ای، این است که ال‌جی می‌تواند بخش موبایل خود را تا زمان بازگشت آن به سوددهی حفظ کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات