تویوتا 86 Hakone Edition رونمایی شد

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شعبه تویوتا‌ آمریکا اخیرا نمونه جدیدی از تویوتا 86 با نام Hakone Edition را معرفی کرده است.
تبلیغات

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با آینده تویوتا 86 و برادرش سوبارو BRZ وجود دارد؛ اما شعبه تویوتا در آمریکا به‌تازگی نسخه جدیدی با نام Hakone Edition را معرفی کرده است. این خودرو که از رنگ مخصوص سبز بهره می‌برد، نسخه‌ای مشابه خودرویی است که سال گذشته برای بازار ژاپن معرفی شد.

تویوتا 86 Hakone Edition

خودرو 86 Hakone Edition جزئی از سبد محصولات تویوتا در بازار آمریکای شمالی در سال ۲۰۲۰ خواهد بود و بر پایه نمونه‌های GT موجود در آمریکا ساخته خواهد شد. به‌گفته شرکت تویوتا، این نمونه خاص از تویوتا 86 با اشاره به هاکونه تِرن‌پایک (Hakone Turnpike) یکی از بهترین جاده‌های ژاپن نام‌گذاری شده است.

تویوتا 86 Hakone Edition

از ویژگی‌های کلیدی بدنه می‌توان به رنگ سبز، رینگ‌های ۱۷ اینچی چند‌پره آلومینیومی با روکش برنزی و باله عقب تیره‌رنگ اشاره کرد. در قسمت کابین خودرو، صندلی‌ها پوشش آلکانترا قهوه‌ای و سیاه دارند و نشان 86 در داشبورد دیده می‌شود. علاوه‌براین، خریداران یک پوشش مخصوص قهوه‌ای رنگ برای کلید خودرو و کاور قهوه‌ای‌رنگ موبایل با دوخت تیره دریافت خواهند کرد.

تویوتا 86 Hakone Edition

قدرت خودرو از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر باکسر ساخت سوبارو به‌دست می‌آید. این پیشرانه در حالتی که با جعبه‌دنده دستی هماهنگ شده باشد، ۲۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در صورت سفارش جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار، قدرت پیشرانه به ۲۰۰ اسب‌بخار و گشتاور به ۲۰۵ نیوتن‌متر کاهش می‌یابد.

تویوتا 86 Hakone Edition

از آنجایی که تویوتا 86 Hakone Edition بر پایه نسخه GT ساخته می‌شود، تجهیزاتی همچون چراغ‌های LED جلو، آینه‌های جانبی برقی، اگزوز‌های با پوشش کروم، مه‌شکن‌های LED، فرمان چند‌حالته، سیستم تهویه مطبوع دو‌گانه، گرم‌کن‌های صندلی در جلو، کروز کنترل و سیستم ورود بدون کلید به‌همراه دکمه استارت/استاپ می‌شود. تویوتا مدل 86 Hakone Edition را در پاییز سال جاری میلادی در بازار آمریکای شمالی عرضه می‌کند؛ قیمت این خودرو با نزدیک شدن به زمان عرضه، اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات