نگاه نزدیک ویدئویی به گلکسی فولد سامسونگ

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مدتی از معرفی گلکسی فولد، گوشی تاشدنی سامسونگ می‌گذرد. اخیرا نگاه نزدیک ویدئویی به این دستگاه موردانتظار منتشر شده که ویژگی‌های مختلف آن را به‌تصویر می‌کشد.
تبلیغات

گلکسی فولد سامسونگ یکی از محصولات مهم چند ماه اخیر بود که کره‌ای‌ها برای رونمایی آن، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده بودند. این گوشی تاشدنی که به‌عقیده‌ی بسیاری از کاربران همچنان با محصولی بی‌نقص فاصله دارد، یکی از گوشی‌های تاشدنی بازار است و میت ایکس هواوی را به‌عنوان رقیب جدی خود می‌بیند.

گوشی ۱۹۸۰ دلاری سامسونگ درکنار بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و دوربین باکیفیت،‌ از نسل جدید طراحی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. درحالی‌که شمار زیادی از مردم اعتقاد داشتند گلکسی فولد بیشتر شبیه طرحی مفهومی است تا محصولی که بتوان به‌صورت روزمره از آن استفاده کرد، نگاه نزدیک ویدئویی کارشناسان وب‌سایت ورج خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. 

گلکسی فولد / Galaxy Fold

فلسفه‌ی کلی گوشی‌های تاشدنی این است که اگر کاربر تلفن‌همراهی با اندازه‌ی معمولی می‌خواهد، می‌تواند از نمایشگر کوچک آن بهره بگیرد. بااین‌حال، کاربر درصورت نیاز می‌تواند گوشی را از حالت تاشده خارج و به نمایشگری بزرگ با کیفیتِ چشم‌نواز دسترسی پیدا کند. 

اگر برایتان سؤال است که خمیدگی روی نمایشگر گلکسی فولد دیده می‌شود یا خیر، باید بگوییم بله، همین‌طور است. ویدئو نگاه نزدیک به گوشی تاشدنی سامسونگ نشان می‌دهد در وسط نمایشگر، همواره خمیدگی به‌چشم می‌خورد که ممکن است برای بسیاری از کاربران نکته‌ای آزاردهنده باشد. البته، فراموش نکنید چنین موضوعی را پیش‌تر در هواوی میت ایکس هم دیده بودیم.

به‌طور دقیق‌تر بهتر است بگوییم اگر مستقیما به این گوشی‌ها نگاه کنید، تا‌حدزیادی اثری از خمیدگی نخواهید دید؛ اما وقتی از زاویه، به‌ویژه در امتداد نورخورشید، به‌ مشاهده‌ی نمایشگر بنشینید، خمیدگی موجود در آن خودنمایی می‌کند. کارشناسان ورج می‌گویند خمیدگی نمایشگر گلکسی فولد، حتی با دست هم حس‌کردنی است. با همه‌ی این‌ها، این موضوع خیلی هم بد و آزاردهنده نیست و می‌شود به آن عادت کرد. 

بدون حرف اضافه، از شما دعوت می‌کنیم ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی فولد را تماشا کنید. شما کاربران محترم می‌توانید برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی فولد از صفحه‌ی اختصاصی این محصول در بانک محصولات زومیت دیدن کنید.

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی تاشدنی سامسونگ چیست؟ باتوجه‌به اینکه احتمالا ویدئو نگاه نزدیک به میت ایکس را هم دیده‌اید،‌ از کدام‌یک از این گوشی‌ها بیشتر خوشتان می‌آید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات