نمایش دیدنی آئودی R8 مجهز به رینگ‌های ABT در آلپ

جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در این ویدئو به بررسی نسخه پرفورمنس از آئودی R8 در رشته کوه های آلپ اتریش پرداخته می‌شود.
تبلیغات

ناراحت‌کننده خواهد بود اگر آئودی روزی تصمیم به توقف تولید نمونه محبوب R8 بگیرد؛ اما طبق صحبت‌های هانس یواخیم روتنپیلیر، عضو هیئت مدیره شرکت در بخش توسعه فنی، احتمال دارد که این سوپراسپرت تنفس طبیعی در آینده به‌صورت یک محصول تمام‌الکتریکی عرضه شود. اگر این اتفاق عملی شود، امیدواریم که نسخه الکتریکی R8 به سرنوشت نمونه از بین رفته e-tron دچار نشود.

آئودی R8 پرفورمنس

فارغ از آینده این سوپراسپرت، اکنون انواع گوناگون نمونه مذکور در بازار وجود دارند و یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها در کلاس خود به حساب می‌آیند. در این مدل خاص که اکنون در رابطه با آن توضیح خواهیم داد، R8 با بهره‌گیری از رنگ آبی اسکاری و ویژگی‌های ظاهری خاص، جذابیت‌های فراوانی دارد. یکی از جذاب‌ترین نکات ظاهری، رینگ‌های ۲۰ اینچی برند ABT است که با رنگ تیره، هماهنگی دلنشینی را با رنگ بدنه به‌وجود آورده است.

آئودی R8 پرفورمنس

عکس‌های منتشر شده از این خودرو در رشته کو‌ه‌های آلپ در اتریش گرفته شده که جذابیت صحنه‌های ثبت شده را دو‌چندان می‌کند. نسخه پرفورمنس از آئودی R8 V10 به‌عنوان نسخه قبل از فیس‌لیفت این خودرو معرفی شد و افزایش قدرت ۹ اسب‌بخاری به‌همراه افزایش گشتاور ۲۰ نیوتن‌متری را برای موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری FSI خود تجربه کرد. چندی پیش آئودی اعلام کرد که نمونه R8 را تنها با موتور ۱۰ سیلندر عرضه می‌کند و به شایعات مبنی بر تولید نمونه ۶ سیلندر پایان داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات