بنتلی کانتیننتال GT تیونینگ منصوری معرفی شد

جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیونر منصوری به‌تازگی نسخه‌ای تقویت شده از بنتلی کانتیننتال GT را در نمایشگاه ژنو معرفی کرده است.
تبلیغات

یکی از قابل‌توجه‌ترین محصولات معرفی شده توسط تیونر منصوری در نمایشگاه ژنو امسال، بنتلی کانتیننتال GT تقویت شده بود. جزئیات به‌کار رفته در این خودرو در نوع خود نادر هستند و تعاریف لوکس بودن در تمامی بخش‌ها به چشم می‌خورد. بدنه دو رنگ خودرو ترکیبی از فیبرکربن و عناصر high-gloss است و کیت بدنه هم از مواد سبک‌وزن ساخته شده‌اند.

بنتلی کانتیننتال GT منصوری

کیت بدنه‌ی اسپرت در نظر گرفته شده خود به‌تنهایی شامل اسپویلر جلو به همراه دریچه‌های ورودی هوا، رکاب جانبی، دیفیوزر و بال عقب می‌شود. همچنین از فیبرکربن در بخش‌هایی همچون پوشش آینه‌ها، بال عقب، زه‌های بدنه و کاپوت هم استفاده شده است که با رنگ سیاه جلوپنجره هماهنگی دارد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۲۲ اینچی سبک‌وزن ساخته شده از جنس آلومینیوم اشاره کرد. همچنین کالیپرهای بزرگ ترمز، هم‌رنگ با بدنه تولید شده‌اند.

بنتلی کانتیننتال GT منصوری

در قسمت عقبی خودرو درکنار دیفیوزر حجیم، خروجی‌های بزرگ اگزوز‌ در هر دو سمت سپر هم خودنمایی می‌کنند. در بخش‌های مختلف کابین از چرم turquoise استفاده شده و قطعات فیبرکربنی هم دیده می‌شود. طبق معمول خودروهای تیون شده توسط منصوری، فرمان خودرو به‌صورت اختصاصی ساخته شده و لوگوی منصوری در بخش‌های مختلف دیده می‌شوند. هنگامی که منصوری جزئیات بیشتری را در رابطه با برنامه تقویت نمونه‌های کانتیننتال منتشر کند، این گرندتورر لوکس بریتانیایی به جرگه‌ی سایر خودروهای تقویت شده از بنتلی شامل بنتایگا و مولسان می‌پیوندد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات